هیبریدی یا برقی: معضل تویوتا

Motor1 Numbers Hybrid Electric Motor1 Numbers Hybrid Electric

مشکل اینجاست که گزینه دوم برای تویوتا کمی ناآشنا است. از آنجایی که در این 20 سال بر بهبود و ت،یر خودروهای هیب، تمرکز کرده است، منابع و علاقه کمتری را به خودروهای برقی اختصاص داده است. امروزه تویوتا بزرگترین تولیدکننده خودروهای هیب، خالص در جهان است، اما یکی از کوچکترین سازندگان خودروهای الکتریکی است.

با وجود موفقیت و تصویر مثبتی که فناوری هیب، به تویوتا داده است، برخی از عوامل خارجی این برند را مجبور به برداشتن گام بعدی می کند. باید تصمیم بگیرد که آیا به بهبود فناوری هیب، موجود ادامه دهد یا به خودروهای برقی خالص با آلایندگی صفر روی آورد.

Motor1 Numbers Hybrid Electric
بسیاری از محبوبیت تویوتا به دلیل توانایی آن در ارائه وسیله نقلیه من، در هر بازاری است. تویوتا بهتر از رقبای ژاپنی، آمریکایی و اروپایی خود، در تولید خودروهایی مطابق با سلیقه بازارهایی که در آن فعالیت می کند، بسیار خوب عمل می کند. و معمولاً اینها محصولات جه، هستند. کرولا، راو4، لندکروز و یاریس تنها چهار نمونه از طیف وسیعی از خودروهایی هستند که برای همه بازارها عرضه می شوند.

بخش دیگر این توضیح از موتورهای هیب، ناشی می شود. تویوتا بیش از 20 سال است که خودروهای هیب، می‌سازد و میلیون‌ها دستگاه در آن زمان فروخته است. سرمایه گذاری در این پیشرانه نتیجه می دهد: این برند از نظر آلایندگی سوخت از رقبای خود جلوتر است و با این خودروها درآمد ،ب می کند.

چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد؟

نویسنده مقاله، فیلیپه مونوز، متخصص صنعت خودرو در جاتو دینامیک.


منبع: https://www.motor1.com/news/628203/hybrid-electric-power-toyota-dilemma/با تشدید مقررات آلایندگی در سراسر جهان، واضح است که خودروهای هیب، برای رسیدن به اه، کافی نخواهند بود. اساساً اینها موتورهای احتراق داخلی با درایو الکتریکی هستند. و در حالی که تأثیر آنها بر آلایندگی ها کاملاً مثبت بوده است، چنین پیشرانه هایی هرگز به آلایندگی 100 درصد صفر نخواهند رسید.

فناوری هیب، در حال حاضر راه حل ایده آل است، اما نه در ده سال آینده. تویوتا چه خواهد کرد؟ آیا این شرکت به شرط بندی روی این راه حل جالب، ارزان و آسان برای استفاده ادامه خواهد داد؟ یا اینکه هیب، ها به نفع راه حل های الکتریکی کاملا کنار گذاشته می شوند؟

تویوتا بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان از نظر تولید و فروش است. این سازنده ژاپنی به دلیل تعهد به کیفیت و کارایی کارخانه های خود در سراسر جهان، در همه کشورها شناخته شده است. از طریق کارخانه های تولیدی و مراکز طراحی در پنج قاره حضور پررنگی دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.