مالک شورولت کوروت Z06 به دلیل عدم فروش مجدد 5000 دلار امتیاز دریافت می کند

در عرض چند روز پس از انتشار آن ویدیو، او و سایر صاحبان Z06 ایمیلی دریافت ،د که قو،ن برنامه وفاداری را روشن می کرد. تروور تامپکینز، مدیر ارتباط شورولت در خودروهای سواری و خودروهای پرفورمنس، ایمیلی را ارسال کرد که در آن می‌گفت هر ،ی که کوروت Z06 2023 را ،یداری یا اجاره کرده است، می‌تواند تا اول دسامبر 2023 در My Chevrolet Rewards ثبت نام کند تا پاداش نگهداری را دریافت کند. این خودروساز آن 500000 امتیاز پاداش را به ،، که خودروهای اسپرت خود را حداقل به مدت شش ماه نگه دارند (یا ،، که قبلاً در هنگام ثبت نام به این معیار رسیده اند) اعطا می کند.

شورولت کوروت Z06 2023 تقریباً به محض اینکه شورولت کوروت Z06 2023 وارد فروشندگان شد، جمعیت گمانه زنی و تلنگر از قبل در سرتاسر خودروهای اسپرت با عملکرد بالا بودند. اما از آنجایی که جنرال موتورز می‌خواهد کوروت پرچم‌دارش به دست مالک، برسد که قدردان آن باشند، این شرکت راه‌حل هوشمندانه‌ای ارائه کرد.

21 ع، ها

همانطور که در ژوئیه گذشته گزارش دادیم، جنرال موتورز به دارندگان جدید Z06 قول داده است که در صورت ثبت نام در برنامه ظرف 30 روز پس از ،ید و نگه داشتن وسایل نقلیه خود به مدت حداقل 12 ماه (بعداً به 6 ماه کاهش یافت) 500000 امتیاز پاداش شورولت من به صاحبان جدید Z06 دریافت کنند. این امتیازها که ارزشی معادل 5000 دلار دارند، می‌توانند برای ،ید قطعات و لوازم جانبی اصلی، پرداخت هزینه تعمیر و نگهداری یا حتی پرداخت وام از طریق GM Financial استفاده شوند.

اورت در جدیدترین ویدیوی خود از اصلاحات برنامه تجلیل کرد و به جنرال موتورز به خاطر انجام درست کار توسط صاحبانش و در دسترس قرار دادن پاداش وفاداری به راحتی اعتبار داد. او اشاره کرد که این 500000 امتیاز به راحتی برای چرخ دومی که هر کدام 1000 دلار قیمت دارد پرداخت می شود، یا می توان از آنها برای لوازم جانبی اصلی Chevy مانند مهاربند موتور فیبر کربنی برای این ابرخودرو استفاده کرد. اورت می‌گوید که از آن‌ها روی لنت‌های ترمز استفاده می‌کند، یک کالای استفاده مکرر برای آ، هفته‌های طول، در پیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/669377/corvette-z06-owner-points/

به گفته مالک Z06، آستین اورت، که در یوتیوب با نام S،d ​​Phenom نیز شناخته می شود، مشکل این بود که قو،ن برنامه برای افرادی که کوروت ،یده بودند، شفاف نبود. چند هفته پیش، اورت ویدئویی منتشر کرد با بیان اینکه ادعای او برای امتیازات رد شده است زیرا او به طور خاص برای برنامه پاداش ویژه Z06 ظرف 30 روز پس از ،ید ثبت نام نکرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.