اوپل تنها برند Stellantis خواهد بود که در نمایشگاه خودروی IAA مونیخ 2023 حضور خواهد داشت

به نظر می رسد خودروهای برقی موضوع بزرگ نمایشگاه امسال باشند. فول،‌واگن سدان اسپرت ID.7 GTX را به چالش می‌کشد برای اولین حضور در آنجا نماهای موجود تزئینات مشکی براق را در ،مت بیرونی و دوخت کنتراست برای اثاثه داخلی نشان می دهد. در سال 2024 در ایالات متحده به فروش می رسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/669342/opel-will-be-only-stellantis-،nd-at-iaa-munich-this-year/Opel Astra Electric 2023 اوپل چندین خودروی الکتریکی را به IAA Mobility خواهد آورد. آنها شامل Astra Sports Tourer Electric و Corsa Electric هستند. یکی از سخنگویان می گوید مورد سوم “در حال حاضر شگفت انگیز است.” اخبار خودرو اروپا.

اولین نمایش رسانه ای Corsa به روز شده در 24 مه بود. نوع به روز شده Electric جایگزین Corsa-e قبلی می شود. مدل پایه 136 ، بخار قدرت دارد و برد 222 مایلی در چرخه تست WLTP دارد. بعداً، اوپل نسخه ای با 156 ، بخار، 192 پوند فوت گشتاور و 250 مایل مسافت رانندگی با شارژ اضافه می کند.

12 ع، ها

Stellantis 14 برند خودرو را اداره می کند، اما اوپل تنها برندی است که در نمایشگاه امسال IAA Mobility در مونیخ آلمان در ماه سپتامبر شرکت می کند. یک سخنگوی Stellantis این طرح را به نشریه آلم، تایید کرد هفته خودرو.

نمایشگاه IAA Mobility در مونیخ قبلاً نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت بود. مکان برای رویداد 2021 تغییر کرد.

Stellantis بسیاری از خودروسازان اروپایی از جمله آبارث، آلفارومئو، سیتروئن، دی اس، فیات، لانچیا، مازراتی، اوپل، پژو و وا،هال را مدیریت می کند.

طیف خودروهای برقی اوپل شامل موکا الکتریک نیز می شود. این یک بسته باتری با Astra Sports Tourer Electric مش، است که برد 252 مایل را در این برنامه فراهم می کند. این موتور الکتریکی دارای 156 ، بخار قدرت و 192 پوند فوت است که چرخ های جلو را به حرکت در می آورد.

Astra Sports Tourer Electric (گا،ی بالا) در اوا، سال 2022 به نمایش درآمد. دارای یک موتور الکتریکی تکی است که چرخ های جلو را می چرخاند. قدرت آن 156 ، بخار و 199 پوند فوت است. این باتری دارای ظرفیت ناخالص 54 کیلووات ساعت است و 51 کیلووات ساعت قابل استفاده است. این تنظیمات در تست WLTP برد رانندگی 258 مایلی را فراهم می کند. این سیستم از شارژ سریع 100 کیلوواتی DC پشتیب، می کند.

آ،ین مهلت ثبت نام یک خودروساز برای حضور در نمایشگاه IAA Mobility در پایان فوریه بود. با این حال، برگزارکنندگان رویداد مایل به پذیرش برند دیگری از Stellantis پس از تاریخ قطع بودند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.