مبارزه با سرعت کیا اسپورتیج PHEV 2023 را در آزمایش غافلگیر کننده موس ببینید

20 ع، ها

در مورد چرایی، کیلومتر77 تیم نتوانست چیز خاصی را شناسایی کند. هر دو خودرو در پشت فرمان احساس ی،، داشتند و احتمالا توسان کمی چا، تر است. در نهایت، هر کدام از نظر پاسخ‌ها پایدار و مطمئن بودند، اگرچه عملکرد تست ،ن اسپورتیج ضعیف در نظر گرفته شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/659003/see-2023-kia-sportage-phev-struggle-s،d-surprising-moose-test/

اینجاست که جای تعجب دارد. بهترین سرعت توسان در تست 74 کیلومتر در ساعت (46 مایل در ساعت) بود، اما اسپورتیج نیز در آن نقطه نتوانست از آن عبور کند. کم فرم، قابل توجهی چندین م،وط را در میانه راه به پرواز درآورد و راننده به سادگی قادر به تکمیل پیچ نهایی آزمایش نبود. در واقع، بهترین سرعت برای کیا 71 کیلومتر در ساعت (44 مایل در ساعت) بود.

به این ترتیب، منطق نشان می دهد که Sportage PHEV همان نتیجه را ارسال می کند. این امر به ویژه با توجه به اینکه در همان روز با پسر عموی هیوندای آزمایش شد، صادق است و برای بخش اسلالوم امتحان، دقیقاً همین اتفاق می افتد. کل زمان را از طریق م،وط ها در 24 ث،ه صاف برمی گرداند، یک مسابقه مرده با توسان درست تا دهم. گفته می شود کیا پایدار و قابل پیش بینی است و مایل به پیروی از ورودی های فرمان و تغییر جهت در صورت نیاز است. اگر چیزی بود، کمی احساس شد بهتر از توسان در اسلالوم.

کیا اسپورتیج هیب، 2023: جوایز ستاره موتور1.com اسپورتیج PHEV در اولین تلاش خود با سرعت هدف 48 مایل در ساعت (77 کیلومتر در ساعت)، در یک کلام، نامرتب است. م،وط ها در هر مرحله از مانور تغییر خط اضطراری ضربه می خورند و م،وط های متعددی در انتها صاف می شوند زیرا SUV پشت خود را به داخل آنها می پرد. گفته می‌شود، اسپورتیج ظاهراً احساس ثبات می‌کرد… فقط نمی‌توانست م،وط‌ها را پاک کند.

این، البته، تمام هدف آزمایش ،ن است و ما آن را تماشا کرده ایم Km77.com سالها در مورد چنین چیزهایی اسپورتیج جدید جدیدترین وسیله نقلیه ای است که در مسیر م،وطی قرار گرفته است و اگر تا حدی با همه این موارد آشنا باشید، دیوانه نخواهید شد. هیوندای توسان PHEV همین آزمایش را چند هفته قبل پشت سر گذاشت و از همان شاسی/قطعات نیروگاهی استفاده می‌کند – به‌ویژه یک توربوشارژ 1.6 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی تک. این نیرو از طریق یک گیر،س شش سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود. در واقع، این ویدئو اشاره می کند که حتی تایرهای (Michelin Primacys) بین این دو ی،ان هستند.

این را نمی توان در مورد آزمایش ،ن گفت.

نسل پنجم کیا اسپورتیج برای مدل سال 2023 در آمریکای شمالی جدید است و در مقایسه با مدل قبلی خود یک SUV ظاهری تیز است. با پیشرانه هیب، پلاگین که 261 ، بخار قدرت را با سیستم چهارچرخ متحرک ارائه می کند، در دسترس است، همچنین دقیقاً یک حرکت آهسته مردم نیست. اما اسپورتیج چگونه این قدرت و قدرت را در شرایط اضطراری کنترل می کند؟

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.