شورولت تاهو SUV تازه‌سازی شده بر اساس آخرین عکس‌های جاسوسی ارائه شده است



شورلت در حال آماده سازی یک تاهو تازه است. ع، های جاسوسی اخیراً این شاسی بلند بزرگ را در حال آزمایش و پوشش استتار گرفته اند. رندرهای جدید سعی می‌کنند پیش‌بینی کنند که مدل بازطراحی‌شده در زمان معرفی چه شکلی خواهد بود، که ممکن است اوا، امسال اتفاق بیفتد.

رندرها سعی می کنند استتار مزاحم پوشاننده بدنه بازطراحی شده تاهو را از بین ببرند. اولی استایل جلویی را نشان می‌دهد و تنظیمات چراغ‌های جلو را از ع،‌های جاسوسی به نمایش می‌گذارد. در حالی که این یک انحراف از تنظیمات فعلی است، اما چهره جدید تاهو باید نکات استایلی را از سیلورادو 2022 به‌روزرس، کرده باشد.

چراغ‌های جلو از طریق پوشش‌های جلویی در ع،‌های جاسوسی دیده می‌شوند و جلوپنجره‌ای آشنا به نظر می‌رسند که عریض‌تر از جلوپنجره‌ای است که جایگزین شده است، که در رندر تاهو به تصویر کشیده شده است. SUV در رندر همچنین دارای سپر پایینی تهاجمی تر است. عقبش زیاد تغییر نمیکنه دارای چراغ های عقب جدید، از جمله یک ،صر با عرض کامل که درب بالابر را پوشانده است. هنرمندان آن را با یک دیفیوزر عقب اسپرت به پایان رساندند، اما استتار روی چیز واقعی قضاوت در مورد دقت هنرمند را دشوار می کند.

هنوز در مراحل توسعه خیلی زود است که اطلاعات زیادی در مورد تغییرات پیشرانه در این مدل داشته باشیم. شوروی این شاسی بلند را با سه گزینه موتور ارائه می‌کند – 5.3 لیتری V8 گاز، 6.2 لیتری V8 گاز و 3.0 لیتری I6 دیزل. آن‌ها باید با حداقل تغییرات به مدل بازطراحی‌شده منتقل شوند.

رندرها فضای داخلی را به تصویر نمی‌کشند و اولین ع،‌های جاسوسی نگاهی ،ر به داخل کابین ارائه نمی‌کنند. با این حال، آنچه کمی قابل مشاهده بود نشان داد که شورلت دایره تاهو را پوشانده است، که به این م،ی است که این شاسی بلند به روز شده می تواند با فضای داخلی کاملاً اصلاح شده وارد بازار شود.

Chevy نشان نداده است که چه زم، می تواند SUV جدید را معرفی کند. این می تواند قبل از پایان سال عرضه شود و به ،وان مدل 2024 در نمایندگی ها عرضه شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که در سال 2025 به فروش برسد.

شورولت نسل پنجم تاهو را در اوا، سال 2019 روانه بازار کرد و پس از آن هم پلتفرم‌های همتای خود – GMC Yukon و کادیلاک اسکالید (Cadillac Escalade) وارد بازار شد. تغییرات ظاهری تاهو باید در سابربن بزرگ‌تر نیز منع، شود که هنوز آزمایش آن را ندیده‌ایم.


منبع: https://www.motor1.com/news/658996/refreshed-chevrolet-ta،e-rendered-latest-spy-s،ts/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.