مردم در سردترین مکان‌های مسکونی روی زمین چگونه صاحب ماشین می‌شوند و رانندگی می‌کنند؟

در ویدیوی بالا، مجری نشان می دهد که چگونه می توان در یاکوتیا، سیبری، که ادعا می شود سردترین مکان مس، روی زمین است، یک وسیله نقلیه بود. این یک کار چالش برانگیز به دلیل دمای بسیار پایین است که می تواند تا -94 درجه فارنهایت (-70 درجه سانتیگراد) کاهش یابد. اگر خودرویی در این شرایط بدون محافظت رها شود، می تواند در عرض چند دقیقه یخ بزند.

زندگی در سردترین مکان های مس، روی زمین از قبل کاری خسته کننده به نظر می رسد. از ،ی که در یک کشور گرمسیری زندگی می کند، من فقط می توانم این را تصور کنم.

راه دیگر برای جلوگیری از یخ زدن خودرو در ماه‌های زمستان، روشن ، دائم موتور است که در یاکوتیا معمول است و از اکتبر تا آوریل با موتورهای روشن پارک می‌شود. در حالی که این روش مطمئناً کار می کند، به وضوح منجر به مصرف سوخت بالا نیز می شود.

این ویدئو همچنین کنستانتین و آناتولی، دو نفر محلی در یاکوتیا را نشان می دهد که چگونه وسایل نقلیه خود را عایق بندی می کنند. این زوج حدود 70 دلار برای مواد و ابزار لازم برای محافظت از خودرو در برابر یخ زدگی هزینه ،د.


منبع: https://www.motor1.com/news/651095/people-coldest-places-own-drive-cars/

لازم به ذکر است که درجه حرارت در ویدیوی بالا در -58 درجه فارنهایت (-58 درجه سانتیگراد) ثبت شده است.

برای جلوگیری از یخ زدن ماشین در بیرون، مهم است که آن را عایق بندی کنید و در زمستان در گاراژ گرم نگه دارید. با این حال، گرم نگه داشتن یک گاراژ در چنین سرمای شدید می تواند دشوار و پرهزینه باشد، بنابراین بسیاری از مردم محلی با بیرون آوردن باتری و رها ، ماشین در بیرون برای یخ زدن، اتومبیل خود را به باد می دهند. آنها باید تا بهار منتظر بمانند تا وسایل نقلیه خود را آزاد کنند.

برای باز ، یخ خودرو، مردم محلی از تکنیک خاصی استفاده می کنند که حدود دو ساعت طول می کشد. این یک کار طاقت فرسا است، این ویدئو فرآیندهایی را که باید انجام شود را نشان می دهد. ماشین نشان داده شده یک UAZ بود، یکی از سرسخت ترین خودروهایی که از روسیه خارج شده است.

رانندگی در این شرایط می تواند خطرناک باشد، به خصوص اگر ماشین شما در جاده گیر کند. در یاکوتیا، سفر از شهری به شهر دیگر ممکن است چندین روز طول ،شد. اگر خودرو از کار بیفتد، می تواند جان انسان را به خطر بیندازد، بنابراین اطمینان از تعمیر و نگهداری منظم خودرو و عایق بندی من، بسیار مهم است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.