مرسدس بنز S 560 کابریولت: رویایی برای رانندگی.

صبح امروز دوشنبه در غرب هالیوود هوا در هوا وجود دارد، و خیابان م،وز هنوز در پوششی از مه پوشانده شده است – بنابراین تاپ فعلا بیدار خواهد ماند. توماس نیکل از مرسدس بنز S 560 کابریولت نقره‌ای بیرون می‌آید و به کافه یورث می‌رود و سه پله را به سمت ورودی یکپارچه طی می‌کند. او هفته‌ای چند بار برای صبحانه به اینجا می‌آید و همانطور که به ما می‌گوید، تعدادی از بازیگران برنده اسکار هم همین‌طور هستند. دیدن مدل‌های برتر بین‌المللی در اینجا نیز غیرعادی نیست، هرچند که در اوا، روز به بازار می‌آیند. منوی چند لایه دارای غذاهای منحصراً ارگ،ک است. جایی برای دیده شدن است.

بعد از دو لاته اسپ،ایی خوشمزه، صبح کالیفرنیا به میزان قابل توجهی روشن شده است: زمان شروع تور فرا رسیده است. برنامه این است که یک روز تابست، آرام را از تپه های هالیوود به جاده ،ن دره بروید. توماس نیکل در سواری 469 ، بخاری خود به عقب متمایل می شود. او در حالی که دهانش به لبخند بزرگی باز می‌شود، می‌گوید: «این تراس امروز من خواهد بود. او به سمت کرسنت درایو می‌پیچد و دکمه‌ای را در حین انجام این کار لمس می‌کند: تقریباً بی‌صدا، کاپوت فابریک عظیم ماشین شروع به باز شدن و جمع شدن می‌کند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/mercedes-me-magazine/dream-to-drive-s-cl،/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.