مرسدس کلاس V کیت بدنه ظریف و سیستم تعلیق پایین را از Vansports دریافت می کند

Vansports یک بار دیگر پیتزاهای شیک را به ون های مرسدس می آورد. این متخصص بازارهای پس از فروش، سال‌ها است که خودروهای با،ی مرسدس بنز را ارتقا می‌دهد و در طول مسیر، ویتو، سیتان و اسپرینتر را به‌روزرس، می‌کند. این شرکت همچنین ک، V را ارتقا داده و یک محصول جدید مبتنی بر V 300d برای خودنمایی دارد.

14 ع، ها

مرسدس در حال آماده شدن برای تجدید طراحی ک، V است. عکاسان جاسوس ما قبلاً آزمایش EQV الکتریکی را ضبط کرده اند و اخیراً نسخه های گازسوز را نیز مشاهده کرده اند. این خودروساز این ون را در ایالات متحده با نام Metris عرضه می کند، اما گزارشی از اوت گذشته ادعا می کند که مرسدس این ون را از بازار ایالات متحده متوقف خواهد کرد. شانس ،ید و ارتقای مدل ممکن است در اوا، سال جاری از بین برود.

موتور 2.0 لیتری توربوشارژ دوقلو دیزلی بدون تغییر در ک، V است. این موتور 237 ، بخار (176 کیلووات) و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

Vansports کیت بدنه را با رینگ‌های VAED 20 اینچی ET45 مشکی با کنتراست بالا جفت می‌کند. تیونر همچنین آنها را در براق آنتراسیت میسترال با روکش صیقلی ارائه می دهد و تایرهای Continental Sport Contact را به دور چرخ ها می پیچد.

ارتقاء V 300d Vansports ممکن است یک سوپراستار نوربرگ رینگ با نیروگاه قدرتمند نباشد، اما کیت بدنه ظریف، تعلیق پایین‌تر و چرخ‌های جدید ظاهر ون را بهبود می‌بخشد. در ماه دسامبر، Vansports دو ون را به نمایشگاه خودرو اسن آورد – دو وانت متفاوت بر اساس Citan.


منبع: https://www.motor1.com/news/653686/mercedes-v-cl،-،y-kit-vansports/مرسدس بنز V 300d VP Spirit Mk II توسط Vansports

ون دیزلی یک بسته ارتقاء بصری دریافت می کند که پیشرفت هایی را در اطراف خودرو اضافه می کند. در ،مت جلو، اسپوی، جلویی طراحی شده داخلی با دامن های جانبی جدیدی همراه است که حالتی اسپرت به ون می بخشد. همچنین به کیت ارتقاء بصری یک پیشبند شش تکه در عقب کمک می کند که همچنان امکان دسترسی نامحدود به گیره تری، را فراهم می کند.

سیستم تعلیق ارتقا یافته از تیونر، که مرکز ثقل ون را حدود 30 میلی متر (1.18 اینچ) کاهش می دهد، به ویژگی شیک آن اضافه می شود. به گفته تیونر، سیستم تعلیق تغییر یافته “تاثیری بر راحتی درایو ندارد”، اما بر ظاهر ون تاثیر می گذارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.