مرسدس-AMG GT کوپه 2024 را در حال اجرا در نوربرگ رینگ ببینید

اگرچه مرسدس مصمم است تا با حذف بیش از چند مدل مجموعه خود را ساده کند، AMG GT کوپه بازمانده است. با توجه به اینکه ستاره سه پر روند کاهش سایز را در بر می گیرد، این یکی از آ،ین مدل هایی خواهد بود که هنوز یک V8 ارائه می دهد.

13 ع، ها

ما همچنین راه اندازی چهار سیلندر هیب، پلاگین را رد نمی کنیم زیرا رودستر SL که از نظر مک،کی مرتبط است دارای موتور 2.0 لیتری برقی برای نسخه پایه “43” است. این ویدیو فرصت خوبی است تا طعم های برتر را به همراه اسپوی، عقب قابل نصب الکتریکی آنها در عمل مشاهده کنید. همانطور که در زیر نشان داده شده است، نمونه های اولیه دیگری با بال عقب ثابت دیده شده اند.

انتظار می‌رود نسخه E Performance حداقل تا زم، که مرسدس AMG تصمیم بگیرد با یک سری مشکی دیگر وارد بازار شود، در صدر قرار خواهد گرفت. GT 63 SE Performance چهار در دارای قدرت 831 ، بخار (620 کیلووات) و گشتاور 1033 پوند فوت (1400 نیوتن متر) است، بنابراین انتظار قدرت زیادی از کوپه هیب، V8 داشته باشید. از آنجایی که AMG GT کوپه یک خودروی کوچکتر است، تمام سخت افزاری که می تواند در آن قرار بگیرد، فراهم شده است.

چندین نمونه اولیه از نسل بعدی مرسدس AMG GT کوپه در جهنم سبز در طول آزمایش نهایی به دام افتاده است. با توجه به طراحی نوک اگزوز چهارگانه و موسیقی متن تهاجمی موتور، به نظر می‌رسد که همه آن‌ها نسخه‌های V8 هستند که برای رقابت با پورشه 911 توربو / توربو S طراحی شده‌اند. با این حال، کارشناسان Affalterbach روی نسخه‌های کمتری نیز کار می‌کنند، احتمالاً با یک خط داخلی. شش مدل ارائه شده در مدل‌های دارای نشان «53».

برادر کوپه SL می تواند خط اولیه رودستر را با مدل های “55” و “63” که از یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو استفاده می کنند تکرار کند. این پیشرانه 469 ، بخار (350 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) در اولی و 577 ، بخار (430 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) در دومی تولید می کند. برای اولین بار، Sport Leicht با سیستم چهار چرخ متحرک ارائه می شود و ما نمی د،م که آیا پسر عموی آن با سقف ف،ی ثابت نیز از درمان 4Matic برخوردار خواهد شد.

ع، جاسوسی مرسدس-AMG GT SE عملکرد نمای جلو 2024

با توجه به اینکه نمونه اولیه قرمز بخش خوبی از استتار خود را از دست داده است، انتظار می رود رونمایی رسمی در ماه های آینده انجام شود. اولین نمایش عمومی می تواند برای اوایل سپتامبر در IAA مونیخ برنامه ریزی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/663340/2024-amg-gt-spy-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.