مرسدس AMG GT S که در زمستان استفاده می شود، تمیزی لازم را دریافت می کند



زمستان برای ماشین ها سخت است. سرمای شدید فشار ،تیک را کاهش می دهد و انرژی باتری را کاهش می دهد. روغن غلیظ می شود و ضدیخ ممکن است یخ بزند. سپس برف، یخ، و گل و لای، علاوه بر شن و ماسه و نمک مورد استفاده برای درمان جاده ها وجود دارد. به همین دلیل است که برخی افراد کتک زن زمست، را می رانند. اما در حالی که ماشین زمست، ا،ر مردم یک سوبارو یا یک SUV است، یک قهرمان با مرسدس-AMG GT S 2017 در سراسر مناظر یخ زده رانندگی می کند.

Detail Geek که وظیفه تمیز ، آن را بر عهده دارد، آن را «گران‌ترین کوبنده زمست، جهان» می‌نامد. این ممکن است طول، باشد زیرا ما در مورد مرسدس-AMG GT S صحبت می کنیم و نه یک سطل زنگ 3000 دلاری. اما با توجه به اینکه ا،ر مالکان ابرخودروهای خود را زیر پوششی در یک گاراژ تحت کنترل آب و هوا پنهان می‌کنند، چیزی قابل تحسین در مورد شخصی وجود دارد که سوپراسپرت خود را در تمام طول سال رانندگی می‌کند.

نمای بیرونی مشکی با ،یفی پوشیده شده است. در داخل، فضای داخلی چرم قرمز به طور شگفت انگیزی تمیز است، به جز مقداری ، و چیزی که شبیه موهای سگ است. هنگامی که Detail Geek با شستشوی بدن شروع به کار می کند، سیلت سیاه روی زمین قرار می گیرد. او قبل از رفتن به کار روی چرخ‌ها، رینگ‌ها و ،تیک‌ها را تمیز می‌کند. سپس، کل ماشین را با صابون می پوشاند و از یک برس جزئیات روی تزئینات و سخت افزار بیرونی استفاده می کند.

سپس به داخل می‌رود، از کف‌پوش‌ها شروع می‌شود، و سپس فرش‌ها را جاروبرقی می‌کشیم. یک برس جزییات نرم، ،یفی و گرد و غبار را از ،مت های بریده شده و صعب العبور پاک می کند. در نهایت، Detail Geek قبل از اینکه همه چیز را پاک کند، روکش چرمی را تمیز و حالت می دهد.

یکی از ویژگی‌هایی که این مرسدس AMG GT دارد، پوشش سرامیکی است که از رنگ محافظت می‌کند و شستشوی آن را آسان‌تر می‌کند. با این حال، استفاده از درزگیر اسپری سیلیکا هر چهار تا شش هفته یکبار ایده خوبی است تا محافظت از رنگ را به حدا،ر برس،د و عمر پوشش سرامیکی را افزایش دهید.

نتیجه نهایی خودرویی است که به نظر می رسد هرگز برف یا آب و هوای نامساعدی ندیده است. این تحول به اندازه پونتیاک G6 متروکه یا بی‌ام‌و ام رودستری که توسط طوفان ایان سیل شده بود، چشمگیر نیست، اما تفاوت شگفت‌انگیز است.


منبع: https://www.motor1.com/news/650875/mercedes-amg-gt-winter-cleaning/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.