مرسدس EQG را ببینید از پله‌ها و صخره‌ها بالا می‌روید، به سمت عقب بر روی یک شیب بالا بروید

22 ع، ها

مرسدس بنز G ک، موتورهای احتراقی تشنه خود را برای یک EQG صرفاً الکتریکی که قرار است در سال 2024 عرضه شود، از دست خواهد داد. راه اندازی چهار موتوره آن ویدیوی جدیدی که توسط یوتیوبر محبوب گرفته شده است JerryRigEverything EQG را در مرکز تجربه ک، G در گراتس، اتریش نشان می دهد، جایی که آفرود با موتور ICE از سال 1979 در حال تولید بوده است.

این ستاره سه پر در مورد مشخصات فنی سخت صحبت می کند، اما میزبان ویدیو می گوید که حتی یک موتور الکتریکی به اندازه کافی برای به حرکت درآوردن EQG قدرتمند است. با توجه به وزن این وسیله نقلیه 6600 پوند (3000 کیلوگرم) این قابل توجه است. به ،وان مرجع، AMG G63 با موتور قدرتمند V8 خود تقریباً 5550 پوند (تقریباً 2500 کیلوگرم) وزن دارد.

اگرچه این تنها یک نمونه اولیه است، اما می‌تو،م EQG را ببینیم که عضلات خود را با بالا رفتن از پله‌ها و ص،ه‌ها بدون اینکه عرق کند، خم می‌کند. همچنین یک چرخش تانک (معروف به G Turn) را با انجام دونات در محل انجام می دهد. حتی از یک شیب تند به صورت مع، بالا می رود تا مزایای واکنش فوری موتور الکتریکی را برجسته کند. EQG پس از AMG SLS Electric Drive کوتاه مدت، دومین مدل الکتریکی مرسدس خواهد بود که دارای چهار موتور الکترونیکی است.

ع، جاسوسی تعلیق مرسدس بنز EQG

این ویدیو شکل جعبه ای آشنا را نشان می دهد اما با تغییرات ظریف مانند پرده های هوا در قوس چرخ های عقب برای کارایی آیرودینامیکی بهتر. از آنجایی که هیچ موتور احتراقی در زیر کاپوت وجود ندارد که نیاز به خنک‌کننده داشته باشد، جلوپنجره‌ای مصنوعی مشابه مدل‌های دیگر با برند EQ دارد. نصب بسته باتری زیر بدنه ای صاف برای جریان هوای نرم تر ایجاد کرده است.

ما یاد می گیریم که EQG معادل الکتریکی حالت برد پایین و همچنین توانایی بالا رفتن از تپه بدون نیاز به فشار دادن پدال گاز توسط راننده را دارد. لازم به ذکر است که G برقی پای، برای نسخه‌های بنزینی و دیزلی نخواهد داشت، زیرا این مدل‌ها برای مدتی باقی خواهند ماند. به ناچار، مدل های ICE حذف خواهند شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/660367/mercedes-eqg-climbs-stairs-rock/

مرسدس با مشکل استتار داشبورد روبرو شد که به ما می گوید EQG در مقایسه با ک، G محترم تغییراتی خواهد داشت. با این حال، تصاویر جاسوسی از اواسط ژانویه نشان داده است که مدل صرفاً الکتریکی از G بنزینی/دیزلی دور نمی‌شود. یوتیوبر می‌گوید که خوشه ابزار دیجیتال «بسیار مفیدتر» از نمونه داخل ریوین R1S است. “بسیار واقعی تر” از هامر EV SUV.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.