مزدا6 علیرغم خروج اخیر بریتانیا برای مدتی فعال می شود

در مورد آینده مزدا6، در حال حاضر نامشخص به نظر می رسد. شایعاتی در مورد یک جانشین لو، و دیفرانسیل عقب وجود دارد، اما آ،ین باری که در مورد آن شنیدیم، مزدا گفت که این کار را انجام نمی دهد. ما نمی د،م که مدل فعلی چقدر زنده خواهد ماند، اما در حال حاضر یکی از قدیمی ترین محصولات در صنعت خودروسازی است. مزدا 6 مدل 2023 در استرالیا، نیوزلند، ژاپن و چین به فروش می رسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/640709/mazda6-soldier-on-australia/مزدا6 2023 نسخه بیستمین سالگرد مزدا در ماه می 2021 مزدا6 را در آمریکای شمالی حذف کرد، اما این مدل همچنان در بازارهای دیگر در سراسر جهان در دسترس بود. اخیراً، بخش بریت،ایی این خودروساز اعلام کرد که مزدا6 دیگر در بریت،ا نیز عرضه نخواهد شد، زیرا فروش کند و تقاضا برای کراس اوورها و شاسی‌بلندها رو به رشد است. اما چند بازار دیگر وجود دارد که مزدا6 فعلاً در آنها حضور خواهد داشت.

در دسامبر سال گذشته، مزدا بیستمین سالگرد مزدا6 را جشن گرفت – مدل اصلی آن در سال 2002 عرضه شد – با یک مدل نسخه ویژه. مزدا6 که به ،وان یک سدان یا یک استیشن در دسترس است، در رنگ‌های قرمز Artisan یا سفید رودیوم با رینگ‌های 19 اینچی جدید و جلوپنجره رادیاتور روکش کرومی ارائه می‌شود. این مدل نسخه ویژه به زودی در استرالیا به فروش می رسد.

در لند داون آندر، مزدا6 معمولاً در بخش سدان‌های سایز متوسط ​​بعد از تویوتا کمری در رتبه دوم از نظر فروش قرار می‌گیرد. اکنون رقبای کمتری نسبت به قبل در آن بخش وجود دارد، زیرا فورد موندئو، کیا اپتیما و سوبارو لیبرتی همگی متوقف شده اند. استرالیا یکی از معدود بازارهایی است که هنوز موتور 2.5 لیتری توربوشارژ دارد که دیگر در ژاپن موجود نیست.

23 ع، ها

CarExpert گزارش می دهد که استرالیا مزدا6 را از دست نخواهد داد. یکی از سخنگویان محلی سازنده به نشریه گفت که این خودرو همچنان نقش مهمی در محدوده استرالیایی مزدا دارد. سخنگوی این شرکت افزود: «ما مشتاقانه منتظر عرضه مدل بیستمین سالگرد آینده در سال جاری، همراه با به‌روزرس، سری مزدا 6 هستیم».

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.