تعویض لامبورگینی آونتادور پس از لو رفتن پتنت طراحی ارائه شد

موتیف “Y” چراغ‌های جلو و عقب، و همچنین ورودی‌های هوای عظیم برای موتور، هم در پتنت و هم در رندر مشهود است. آنچه در اینجا دیده نمی شود فضای داخلی است که عکاسان جاسوس ما در ماه نوامبر ثبت ،د. تصاویر جاسوسی حالت رانندگی در شهر، خط قرمز 8500 دور در دقیقه و صفحه نمایش دوگانه را در کنسول می، مشاهده ،د.

پتنت‌های طراحی و رندرهای بالا نمای جلویی تهاجمی جانشین آونتادور را نشان می‌دهند که یادآور Sian FKP 37 است، در حالی که تم شش ضلعی در انتهای اگزوزهای بالای نصب شده مشهود است. همچنین یک دیفیوزر عظیم در عقب وجود دارد که از نظر تن، با بدنه یکی از بزرگترین دیفیوزرهایی است که تاکنون دیده ایم.

انتظار می رود جانشین لامبورگینی آونتادور به زودی رونمایی شود. با این حال، ما توانستیم V12 ایتالیایی بعدی را از طریق ثبت اختراعات طراحی لو رفته ببینیم، البته در طرح‌های ساده سیاه و سفید. با وجود این، پتنت ها به وضوح نشان می دهند که جانشین آونتادور با ظاهری وحشیانه عرضه خواهد شد.

به گفته استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی، جانشین مورد انتظار لامبورگینی آونتادور سرانجام در مارس 2023 رونمایی خواهد شد. این پتنت طراحی اولیه در وب سایت سازمان جه، مالکیت فکری (WIPO) ظاهر شد و به طرز عجیبی در دفتر مقدونیه شمالی ثبت شد. مالک ثبت اختراع به ،وان مالک فهرست شده به ،وان “Automobili Lamborghini SPA” درج شد.

رندر تعویض لامبورگینی آونتادور بر اساس پتنت طراحی
رندر تعویض لامبورگینی آونتادور بر اساس پتنت طراحی

دوستان ما از دوچرخه سعی کرد با تبدیل طرح‌ها به مجموعه‌ای از رندرها، به پتنت‌های طراحی لو رفته جان بدهد. رندرهای غیررسمی جایگزینی آونتادور را به صورت تمام رنگی قبل از اولین عرضه آن در عرض چند ماه نشان می‌دهد و به ما نگاهی به ظاهر آن می‌دهد. آنها همچنین از آنچه قبلاً در نمونه‌های اولیه جاسوسی که در فضای باز آزمایش می‌شدند، پیروی می‌کنند.

از نظر پیشرانه، جایگزین آونتادور با یک موتور 12 سیلندر جدید همراه با یک پیشرانه هیب، پلاگین برای رعایت مقررات آلایندگی عرضه خواهد شد. لامبورگینی قصد دارد تا مدل های دیگر خود از جمله جانشین هوراکان و اوروس را تا حدی برقی کند. یک مدل کاملاً الکتریکی قرار است اوا، دهه جاری وارد بازار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/640659/lamborghini-aventador-replacement-unofficial-rendering/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.