مک لارن 720S GT3 Evo با ترفندهای Aero و سیستم تعلیق ارتقا یافته معرفی شد

5 ع، ها

مک لارن 720S GT3 Evo

گفته می شود 750S به ،وان آ،ین مدل غیر برقی مک لارن در تاریخ ثبت خواهد شد. تولید 720S در ژانویه به پایان رسید و جایگزینی آن 10 درصد برتری خواهد داشت. احتمالاً یک تیزر تا پایان این ماه منتشر خواهد شد. ظاهراً این خودرو برای امسال و 2024 در ایالات متحده فروخته شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/652600/mclaren-720s-gt3-evo-debut/720S GT3 Evo مجهز به دمپرهای قابل تنظیم چهار جهته TTX40 Öhlins است و مهندسان تغییرات بیشتری در جناغ‌های جلو و عقب بالایی اعمال کرده‌اند. زنگ‌های روی بسته برای ترمزها دوام دیسک را بهبود می‌بخشند و پایه‌های جدید نیز در لیست تغییرات خودروی 2023 قرار دارند.

این پانل های بدنه برای ایجاد نیروی رو به پایین اضافی و انتقال تعادل کلی به جلو، دوباره طراحی شده اند. مک لارن برای تعادل بهتر و خنک کننده بیشتر، یک گارنی کاپوت جلو جدید تعبیه کرده است. علاوه بر این، لامپ های کمکی برای ایجاد دید بهتر در هنگام مسابقه در شب تغییر مکان داده اند. در عقب، بال بال برای نیروی رو به پایین بهتر بلندتر است و همچنین مک،زم دکل بال قابل تنظیم وجود دارد.

بخش موتوراسپرت مک لارن نسخه به روز شده ای از 720S با مشخصات GT3 خود را معرفی می کند که در ابتدا در سال 2018 عرضه شد. این دستگاه فقط پیست ،د “Evo” را به دست می آورد تا تغییرات ایجاد شده برای افزایش هوا و دوام را منع، کند. این خودروی مسابقه‌ای که برای فصل 2023 معرفی شده است، دارای بست‌های باز شدن سریع برای سپر جلو و اسپلیتر است که تعویض قطعات را برای تیم‌ها آسان‌تر می‌کند.

در مورد خودروی قانونی خیاب،، طبق گزارش ها، 720S با 750S جایگزین خواهد شد که انتظار می رود در آوریل امسال در هر دو س، بدنه کوپه و کانورتیبل ش،ته شود. این موتور 740 ، بخار از یک موتور V8 توئین توربو یا 30 ، بخار بیشتر از قبل خواهد داشت. بر اساس گزارشی که توسط اخبار خودرو در ابتدای ماه، قیمت اولیه 342000 دلار خواهد بود و “،یب عالی” 720S و هاردکور 765LT را ارائه می دهد.

مک لارن در حال حاضر سفارشات خودروهای جدید ساخته شده با مشخصات Evo را می پذیرد و همچنین این ارتقاء را به ،وان بسته ای برای خودروهای موجود ارائه می دهد. GT3 تنها 720S مخصوص پیست نیست زیرا برخی از شما GT3X چند سال پیش را نیز به یاد دارید. این اساساً یک نسخه بدون محدودیت به دلیل عدم رعایت مقررات ک، GT3 بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.