مینی کوپر JCW با 290 اسب بخار را ببینید که در اتوبان به سرعت نزدیک به 160 مایل در ساعت می رسد

Mini Cooper John Cooper Works یک هاچ ، داغ است، اما به طور کلی با سرعت ثابت همراه نیست. نسخه برجسته در این جدید AutoTopNL ویدیو مربوط به سال 2016 است که یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 228 ، بخار را در تریم انباری بسته بندی می کند. اما به نظر می رسد که این JCW خاص موجود نیست، زیرا در ویدیو به قدرت کل 290 ، بخار اشاره شده است. و هر بیت در این اتوبان با سرعت بالا استفاده می شود.

ما نمی د،م که آیا مینی های برقی آینده دارای موجو این دستگاه با اصلاح ملایم خواهند بود یا نه، بنابراین از صدای موتور و غرغر آنها تا زمان ماندگاری آنها لذت ببرید.


منبع: https://www.motor1.com/news/657036/mini-cooper-jcw-290-hp-top-s،d-autobahn/

ما نمی د،م که آیا راننده دریچه گاز را ثابت نگه داشته است یا مینی توانسته بود جلوی پیش نویس مرسدس بنز را بگیرد. به هر حال، سرعت بالا رفتن را دوباره شروع می‌کند، زیرا هر دو خودرو مقداری ترافیک را پاک می‌کنند، و قبل از بلند شدن با سرعت 255 کیلومتر در ساعت به اوج می‌رسد. این 158 مایل در ساعت است. در یک مینی کوپر.

یه مقدار جرات هم داره در مرحله سوم سرعت سنج مینی قبل از مواجهه با ترافیک به سرعت 147 مایل در ساعت می رسد، اما مرحله نهایی جایی است که همه چیز جمع می شود. از س،، راننده با مشت به دریچه گاز وارد بزرگراه تقریباً خالی می شود که یک واگن – یک مرسدس بنز ک، E قدیمی تر – از آنجا عبور می کند. همانطور که سرعت JCW وارد محدوده 140 مایل در ساعت می شود، مشخص می شود که واگن نیز از بزرگراه بدون محدودیت لذت می برد. این نقطه در فاصله زیادی در طول مسیر باقی می ماند و با شروع سرعت مینی در نزدیکی 150، کمی بزرگتر می شود.

در این کلیپ پنج دقیقه ای با چهار سرعت مجزا مواجه می شویم، اما بلافاصله متوجه می شویم که این یک Mini JCW استوک نیست. نت اگزوز خشمگین از داخل بسیار قابل توجه است و علامت تجاری JCW در اینجا بیشتر دیده می شود. علاوه بر این، نهایتاً از حدا،ر سرعت رسمی خود ی،ی 149 مایل در ساعت فراتر می رود، اگرچه رسیدن به آن مدتی طول می کشد. کمی در مورد آن بحث خواهیم کرد.

این ویدئو با یک سفر معمولی 139 مایل در ساعت آغاز می شود، و اگرچه سوپراسپرت سریع نیست، اما رسیدن دریچه زیرک به آنجا زمان زیادی نمی برد. در مورد سفر دوم، ما تردید داریم که هر یک از این دوهای سرعت را ملایم بد،م، اما حدا،ر سرعت 133 مایل در ساعت آن برای بخش نامحدودی از اتوبان آلمان آسان به نظر می رسد. با همه این‌ها، گهگاه در هنگام تعویض دنده و دریچه گاز از اگزوز خارج می‌شویم، اما ،وج از بزرگراه برای تغییر جهت، نویز را به عدد 11 می‌رساند. قطعاً این یک چهار سیلندر خشن است، مطمئناً.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.