نسخه تولید نعنا جنسیس در حال بررسی برای اروپا

36 ع، ها

مفهوم ن،اع یک نفس تازه برای برند ،س است، زیرا رویکردی منحصر به فرد برای طراحی و عملکرد دارد. این خودروی عجیب و غریب دو نفره باید به راحتی در شهر حرکت کند، اگرچه ،س نیز آن را برای ارائه یک تجربه رانندگی هیجان انگیز تبلیغ کرده است.

کانسپت هیوندای ،س Mint

اما این یک مورد ساده برای افزودن مدل‌های جدید نیست؛ ما باید رشد فروش پیش‌بینی‌شده برای خودروهای فعلی‌مان را در نظر بگیریم، آن را در برابر ظرفیت تولید خود بسنجیم و سپس افزایش هزینه مواد خام را در نظر بگیریم و بفهمیم که چگونه بر تصمیم‌گیری تأثیر می‌گذارد. چوی افزود.

با این حال، چوی اشاره کرد که افزایش هزینه مواد خام باتری می‌تواند راه‌اندازی خودروی برقی کوچک را به تاخیر بیاندازد، که باید زیر Genesis GV60 در خط تولید قرار گیرد.

،س در حال بررسی راه اندازی یک خودروی الکتریکی کوچک و لو، برای اروپا بر اساس مفهوم Mint است. اتوموبیل گزارش ها. مفهوم Mint در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 با ابعاد جمع و جور معرفی شد که آن را برای بازار اروپا، جایی که خودروهای کوچکتر محبوب هستند، ایده آل می کند.

سانگ یاپ لی، رئیس طراحی ،س نیز اظهار داشت: “مفهوم Mint هنوز در حال مطالعه است. ما می‌خواهیم بفهمیم که یک ماشین لو، کوچک چه می‌تواند باشد. وقتی در یک شهر زندگی می‌کنید، ،وماً یک ماشین بزرگ نمی‌خواهید. بنابراین یک وسیله نقلیه کوچک لو، چیزی است که باید در مورد آن فکر کرد. ماشین های کوچک درجه یک وجود دارند، اما یک ماشین کوچک لو، می تواند چیز جدیدی باشد.”

در حالی که مشخصات عملکرد محدود است، ،س ادعا می کند برد 200 مایلی با قابلیت شارژ سریع دارد. اندازه جمع و جور خودرو با یک صفحه نمایش لمسی کوچک در فرمان مستطیل و دکمه‌های بزرگ برای دسترسی سریع به سیستم‌های مهم، فضای داخلی مینیمالیستی را به وجود آورده است. همچنین دارای درهای عقب قیچی برای دسترسی آسان به صندوق عقب است. این مطمئناً یک افزوده جالب به خط ،س است، و ما نمی‌تو،م منتظر بم،م تا ببینیم نسخه تولیدی آن چگونه خواهد بود – اگر اصلاً اتفاق بیفتد.


منبع: https://www.motor1.com/news/658611/genesis-mint-،uction-version-under-consideration-europe/

مارک چوی، رئیس برنامه‌ریزی محصول ،س، تأیید کرده است که این شرکت کره‌ای در حال بررسی توسعه خط تولید مدل‌های خود است و مدل کوچک‌تری به‌ویژه برای قاره کهن در حال مطالعه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.