نسل بعدی اینفینیتی QX80 بر اساس مشاهده اولین نمونه اولیه ارائه شده است

در عقب، چراغ های عقب نازکی وجود دارد که به طور قابل توجهی کوچکتر از مدل فعلی و مفهومی مونوگراف QX80 است. همچنین یک ستون D نازک وجود دارد که همچنان شیشه‌های زاویه‌دار عقب QX80 را در خود جای داده است، در حالی که دریچه‌های گلگیر وجود دارد. به نظر می رسد دومی کاربردی است زیرا استتار در نمونه اولیه بریده شده است تا جریان هوا از طریق آنها جریان یابد. لوله های اگزوز در زیر فاسیا عقب جمع می شوند.

رندرهای غیررسمی نسل بعدی Infiniti QX80 توسط Kolesa

اولین نمونه اولیه از نسل بعدی اینفینیتی QX80 چند روز پیش رویت شد اما دوستان ما در دوچرخه در حال حاضر در تلاش برای پیش بینی طراحی زیر استتار سنگین هستند. شایان ذکر است، شاسی بلند لو، QX80 از سال 2010 به‌روزرس، نسلی را تجربه نکرده است.

رندرهای غیررسمی نسل بعدی Infiniti QX80 توسط Kolesa

اگرچه جزئیات کمیاب است، نیسان، شرکت مادر اینفینیتی، به محض اینکه نمونه‌های اولیه در جاده‌های عمومی پا می‌گذارند، تمایل دارد به سرعت در اولین کار خود حرکت کند. اینفینیتی می تواند QX80 جدید را اوا، امسال به ،وان مدل 2024 معرفی کند، اما ممکن است در سال 2025 نیز معرفی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/661400/next-gen-infiniti-qx80-rendered-based-first-prototype-sighting/

اینفینیتی گفت که QX80 بعدی نشانگر زبان طراحی جدید برند و راه اندازی مجدد شرکت خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد مدل آینده طراحی جعبه ای QX80 را حفظ کند. استتار نمونه اولیه دارای برش هایی برای چراغ های جلو است که بینشی از چهره جدید ارائه می دهد. چراغ‌های نازکی در بالا نصب شده‌اند و مجموعه دومی از چراغ‌های عمودی در وسط فاسیا نصب شده‌اند – یک طراحی که مطابق با روند فعلی نورپردازی جلو است، و می‌تو،د آن را در رندرهای زیر ببینید.

در همین حال، یک توری ذوزنقه ای بزرگتر در وسط قرار دارد که در بالای یک جفت دریچه مستطیل شکل برجسته در انتهای پایینی فاسیا نصب شده است. قدرت احتراق داخلی هنوز هم با مدل نسل بعدی که در جلوپنجره باز در نمونه اولیه دیده می شود، بسیار در بازی است. ما انتظار داریم که به جای 5.6 لیتری V8 فعلی، قدرت توربوشارژ V6 داشته باشیم.

به نظر می رسد اینفینیتی برای طراحی جدید از مفهوم QX80 Monograph خود الهام گرفته است که شباهت آشکاری در جلو قابل مشاهده است. این در رندر منع، می شود، در حالی که دستگیره های درب هم وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.