به سال 1968 Dodge Charger Barn Find Drive Away تحت قدرت خود را ببینید

ماشین‌های Barn Find مصنوعات خودرو هستند. در بسیاری از موارد، اطلاعات کمی در مورد خودرو، چگونگی مخفی شدن آن یا دلیل آن وجود ندارد. اما گاهی اوقات، تاریخچه ای وجود دارد که وقتی کشف شود، به اندازه خود ماشین جالب است. در موارد نادر، آن سابقه مربوط به یک خودروی تک مالکی است که یکی از اعضای خانواده محبوب است.

متأسفانه مالک در سال 1995 دچار سکته مغزی شد و شارژر برای مدتی در مکان های مختلف از جمله بیرون پارک شد. تا آن زمان با تعویض و نگهداری منظم روغن از نظر مذهبی نگهداری می شد. حتی پس از سکته مغزی، مالک آن را در مواقعی راه اندازی می کرد تا آن را ادامه دهد و فکر می کند با چند تعمیر کار می کند و رانندگی می کند.

این شارژر با رنگ آبی B5، با سقف وینیل، صندلی های سطلی و کنسول به خوبی انتخاب شده است. بدن دارای پتینه ای باورن،ی است و تقریباً بدون زنگ زدگی است، به لطف زندگی در حالتی که به سختی برف را می بیند. از قضا، تنها آسیب وارد شده به بدن در طول یک جفت طوفان برف، از جمله فرورفتگی در پارکینگ ملکه لبنیات، و یک ،اش کوچک از کنار گاراژ رخ داده است.

با باتری جدید، امتیازات جدید و بنزین تازه، شارژر برای اولین بار در سال‌های گذشته جان سالم به در می‌برد. تعمیر و نگهداری دقیق مشهود است زیرا فشار روغن خودرو در حالت بیکار هنوز 75 psi است. پس از تعویض ،تیک ها و تعمیر ترمزهای درام، به نظر می رسد چارجر مشتاق بازگشت به جاده است.

این ما را به ویدیوی امروزی از یک انباری دوج چارجر 1968 می رساند. این خودرو متعلق به ،ی است که به تازگی 80 ساله شده است، یک خودروی تک مالکی است که به مدت 16 سال در یک گاراژ نشسته است. چارجر 1968 یک وسیله نقلیه نمادین برای حضورش و به دلیل نقشش به ،وان ماشینی است که توسط سرسپردگان در فیلم رانندگی می شود. بولیت. همچنین تصادفی است که این شارژر در تنسی ذخیره شده بود، همان ایالتی که Bullitt Mustang تا زم، که دوباره به جهان معرفی شد مخفی شد.

دیلن و تیمش دو روز طول، را صرف راه اندازی شارژر و رانندگی ،د. این تلاش ارزش آن را دارد که صدای بی‌کار بودن یک موپار V8 و شادی خانواده‌ای را که در تمام این سال‌ها به ماشین نگه داشته‌اند، بشنویم.


منبع: https://www.motor1.com/news/661397/1968-dodge-charger-barn-find-drives-away/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.