نسل بعدی خودروی داخلی BMW X2 برای اولین بار به نمایش درآمد

دریچه‌های تهویه مطبوع، کنسول می، و حتی محل قرارگیری لیوان‌ها همگی شبیه به X1 هستند، که جای تعجب نیست زیرا هر دو پلاک اسمی قرار است پلتفرم مش،ی داشته باشند. تفاوت اصلی، البته، با خط سقف ،وشان SAV با شماره زوج است.

بی‌ام‌و X2 بعدی همچنان از بیرون در استتار پیچیده شده است. همانند فضای داخلی، انتظار داریم استایل بیرونی با X1 جدید همخو، داشته باشد اما با انحرافات جزئی/ظریف. نمای پایینی می تواند ظاهر متفاوتی در مقایسه با برادر با،ی خود داشته باشد، با جزئیات انحصاری در این ،مت که انتظار می رود هر سطح تریم را از سایرین متمایز کند.

نسل بعدی BMW X2 قرار است در اوا، سال 2023 معرفی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/655889/next-bmw-x2-interior-spy-s،ts/ع، های جاسوسی نسل بعدی BMW X2

وقتی X2 از جانبی به آن نگاه می‌شود، دارای یک خط سقف شیک و روان است که فضای بار را در عقب برای ظاهری شیک‌تر قرب، می‌کند. در حالی که جدیدترین X1 بزرگتر از نسل قبلی است، ما انتظار داریم نسل بعدی X2 نیز کمی بزرگتر باشد، زیرا هر دو خودرو بسیاری از قطعات مشابه را به اشتراک می گذارند. گزینه های پیشرانه X2 جدید باید شبیه به X1 باشد.

ب‌ام‌و قصد دارد X2 را اصلاح کند و نسل بعدی آن امسال عرضه می‌شود. ما نمونه‌های اولیه را از اکتبر سال گذشته مشاهده کرده‌ایم که آزمایش می‌شوند، اما تنها اکنون همکاران ما این فرصت را پیدا ،د که نگاهی به داخل آن بیاندازند. برای اولین بار، فضای داخلی نسل بعدی X2 سوژه تصاویر جاسوسی شده است.

23 ع، ها

همانطور که انتظار می رفت، چیدمان کابین X2 آینده شبیه بی ام و X1 جدید است که سال گذشته معرفی شد. این در درجه اول در صفحه نمایش جلوی راننده دیده می شود، که به یک تکه شیشه پیوسته تبدیل می شود که به خوشه ابزار و سیستم اطلاعات سرگرمی می پیوندد.

نکته قابل توجه، موردی که توسط دوستان ما از آن سوی حوض مشاهده شد، تریم اسپرت تر M35i است که با صندلی های اسپرت و فرمان M نشان می دهد. انتظار می رود تم کلی رنگ روشن نمونه اولیه خالدار یکی از گزینه های مشتریان آینده باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.