نسل بعدی مرسدس بنز E-Class نمایه خود را در آستانه 25 آوریل معرفی کرد

تیزر مرسدس بنز ک، E

مرسدس ک، E جدید را در روز سه شنبه، 25 آوریل، ساعت 5 بعد از ظهر CEST (11 صبح به وقت شرقی) معرفی خواهد کرد. ما نمی د،م چه مقدار از مدل جدید را خواهیم دید زیرا مرسدس در حال توسعه نسل بعدی E-Cl، Estate واگن و س، بدنه سواری All-Terrain است که می تواند پس از 25 آوریل عرضه شود. نسخه‌های AMG رونمایی می‌شوند، اما ممکن است تا اوا، سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ این اتفاق نیفتد.

ع، جاسوسی جدید مرسدس بنز ک، E 2024

تغییرات قابل توجهی در کابین در حال رخ دادن است و راننده یک دسته ابزار دیجیتال اختصاصی دریافت می کند. این مدل همچنین دارای یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی تعبیه شده در داشبورد خواهد بود، شبیه به EQE تمام الکتریکی. ک، E، خط تولید مرسدس بنز را بین ک، های C و S پل می کند و این کراس اوور در فضای داخلی با صفحه نمایش 11.9 اینچی از ک، C به ،وان استاندارد و 12.9 اینچی OLED از ک، داخلی مشهود خواهد بود. طبق شایعات، S-Cl، یک گزینه در دسترس است.

مرسدس بنز E-Cl، بازطراحی شده را در روز سه‌شنبه، 25 آوریل معرفی خواهد کرد. یک تصویر تکی اولین نگاه ما به سدان نسل بعدی را به ما نشان می‌دهد و یک طراحی آشنا را نشان می‌دهد، اما ما فقط می‌تو،م بخشی از خودرو را ببینیم.

جزئیات پیشرانه برای سری اصلاح‌شده ک، E همچنان یک راز است. با این حال، آنها به شکلی برقی خواهند شد، زیرا مرسدس می گوید که “الکتریکی شدن مداوم” در ک، E جدید “استانداردهای جدیدی را در کارایی تعیین می کند” و در عین حال “رانندگی بدون آلایندگی محلی” را امکان پذیر می کند. AMG ها نمی توانند از این امر اجتناب کنند، زیرا برخی از مدل ها احتمالاً دارای تنظیمات هیب، پلاگین هستند.

مرسدس بنز ک، E

5 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/661114/next-gen-mercedes-e-cl،-teases-april-debut/

ع،‌های جاسوسی متعددی آزمایش مدل تازه‌سازی شده را در چندین مدل بدنه و تزئینات به تصویر کشیده‌اند. E-Cl، یک به روز رس، طراحی تکاملی دریافت خواهد کرد که اگرچه شبیه به خودروی فعلی است، اما جدید است. اسلایدر ع، زیر تیزر (چپ) را با وسیله نقلیه موجود (راست) مقایسه می‌کند و تفاوت‌های مشخصی وجود دارد. خط کاراکتر پایین کناری به جای ب، دستگیره‌های در، بالای دستگیره‌ها قرار می‌گیرد. همچنین این خط به سمت جلو و عقب سدان در مدل جدید تیزتر است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.