نوربرگ رینگ برای ایمنی 12 میلیون دلار ارتقاء زیرساخت دیجیتال دریافت می کند

این ارتقاء جامع برای همه کاربران پیست از جمله رانندگان خصوصی در طول جلسات رانندگی توریستی، رانندگان آزمایشی در است، صنعت و رانندگان مسابقه در طول رویدادهای مختلف مفید خواهد بود. این زیرساخت جدید که قرار است تا سال 2025 عملیاتی شود، از فناوری دوربین و هوش مصنوعی برای نظارت بر کل مسیر مسابقه 13 مایلی (21 کیلومتری) استفاده خواهد کرد.

سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی قادر خواهد بود خطرات، تصادفات و سایر رویدادهای برنامه ریزی نشده در مسیر را شناسایی کند و از تیم کنترل عملیات در انجام اقدامات فوری پشتیب، کند. در آینده، به طور خودکار از طریق پنل های LED به ترافیک بعدی در مورد موقعیت های خطرناک هشدار می دهد.

علاوه بر رویه استاندارد پیام‌های رادیویی توسط مارشال‌ها، تمام تصاویر و اطلاعات مستقیماً از طریق کابل‌های فیبر نوری به مرکز کنترل عملیات منتقل می‌شود و به کارکنان اجازه می‌دهد در عرض چند ث،ه در مورد اقدامات بعدی تصمیم بگیرند. هوش مصنوعی در طول عملیات زنده به طور مداوم پالایش و با مسیر سازگار می شود.

طی دو سال آینده، یک زیرساخت کاملاً جدید در اطراف مسیر مسابقه ساخته خواهد شد، از جمله پایه‌هایی برای دکل‌های مقاوم در برابر طوفان برای حمل دوربین‌های HD ویژه، عملیات خاکی برای گذاشتن کابل‌های فیبر نوری و برق، و سیستم‌های خارج از ش،ه برای تامین برق. پنل های LED برای سیگنال های هشدار دیجیتال نیز نصب خواهد شد.

ساخت و ساز برای ارتقاء در زمستان امسال آغاز می شود و یکی از جامع ترین پروژه های ساختم، در تاریخ تقریباً 100 ساله نوربرگ رینگ است.

در این مرحله، بیشتر ما باید بد،م که پیست نوربرگ رینگ یکی از چالش برانگیزترین و خائنانه ترین مسیرهای مسابقه در جهان است. به حدی که تعدادی از کانال‌های یوتیوب وجود دارند که به ثبت تصادفات از مسیر اختصاص داده شده‌اند، حتی مجموعه‌ای از بهترین‌ها را سالانه قرار می‌دهند. انتظار می رود ارتقاء تعداد تصادفات در مسیر مذکور کاهش یابد.


منبع: https://www.motor1.com/news/633267/nurburgring-di،al-infrastructure-upgrade-safety/

نوربرگ رینگ قرار است تحت یک ارتقای دیجیتالی بزرگ قرار گیرد. در مجموع 11 میلیون یورو (12 میلیون دلار) توسط شرکت عامل نوربرگ رینگ برای بهبود ایمنی خودرو و آوردن مسیر به آینده سرمایه گذاری شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.