BMW M Boss M3 CS را با رنگ سفید مات جامد منجمد جدید نشان می دهد

هنگامی که BMW در اوایل این هفته از M3 CS رونمایی کرد، این سدان اسپرت رنگ سبز سیگنال خیره کننده ای را به نمایش گذاشت. اگر این مقدار برای سلیقه شما زیاد است، می‌تو،د Clubsport را با ظاهری بسیار آرام‌تر که به ،وان سفید فروخته شده منجمد شناخته می‌شود، داشته باشید. این نیز از کاتالوگ Individual می آید و اولین بار در سالنی با کارایی بالا که با سطوح بدنه فیبر کربنی در معرض ،یب ،یب شده است. کانتور قرمز مش، کلیه ثابت می ماند.

M3 CS در اصل یک M4 CSL چهار درب بدون طیف کامل اندازه های س، وزن است. این موتور دارای همان موتور شش خطی با 543 ، بخار قدرت و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور است که از طریق یک گیر،س هشت سرعته اتوماتیک به جاده منتقل می شود. با این حال، آسیاب 3.0 لیتری توئین توربو معروف به “S58” قدرت خود را به سیستم xDrive می فرستد در حالی که کوپه فقط با دیفرانسیل عقب ارائه می شود.

این خودروساز مستقر در مونیخ، ایالات متحده، آلمان، بریت،ا و ژاپن را به ،وان بازارهای اصلی M3 CS طراحی کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/633288/bmw-m-boss-m3-cs-walkaround/

صرف نظر از رنگ آمیزی، همه خودروها از چراغ های لیزری با چراغ های روشنایی در روز زرد استفاده می کنند تا نه تنها M4 CSL، بلکه M5 CS را نیز منع، کنند. این رنگ به ،وان نشانه ای برای ماشین های مسابقه انتخاب شده است و این DRL ها هنگامی که قفل ماشین باز است یک “رقص” اجرا می کنند. BMW M از مجموعه ای از قطعات بدنه فیبر کربنی برای کاهش وزن در حدود 75 پوند در مقایسه با خودروی اهداکننده M3 Compe،ion xDrive استفاده کرده است.

حتی با وجود اینکه شما 118700 دلار می پردازید، ترمزهای سرامیکی کربنی هزینه بیشتری دارند، و همین طور آن دو رنگ فردی که ذکر کردیم. ،تیک‌های میشلن پایلوت اسپورت کاپ 2 نیز یک گزینه هستند، اما ب‌ام‌و نسبت به «،تیک‌های معمولی با عملکرد بالا» پولی از شما دریافت نمی‌کند.

مدیر عامل BMW M، فرانک ون میل، یک تور عمیق از M3 CS 2024 ارائه می دهد که تنها برای یک سال تولید خواهد شد. ما شنیده ایم که از مارس 2023 تا همان ماه سال آینده تا 2000 خودرو تولید خواهد شد، اما ب ام و در صورت دریافت درخواست های بیشتر، تمدید تولید را رد نمی کند. سریع‌ترین و قدرتمندترین M3 به این دو خودرو محدود نمی‌شود، زیرا مشتریان می‌توانند خا،تری بروکلین یا سیاه یاقوت کبود را نیز انتخاب کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.