هوندا سیویک 2009 کثیف تمیزکاری را که شدیداً به آن نیاز دارد، دریافت می کند

این سیویک پس از تمیز ، عمیق به خوبی جدید به نظر می رسد. بر روی چرخ‌های فولادی سوار می‌شود که ظاهر چندان خوبی ندارند، اما مالک جدید می‌تواند آنها را با چیز دیگری عوض کند.

تمیز ، با بخار کار قابل توجهی برای از بین بردن ، از پانل های درب انجام می دهد. آنقدر ،یفی روی تعویض دنده وجود دارد که به جای مشکی، قهوه ای است. فرمان نیز به همین ترتیب منزجر کننده است. حتی کمربندهای ایمنی نیز مورد توجه قرار می گیرند.

هوندا سیویک به دلایل خوبی نماد خودرویی است. این فانتزی یا بزرگ نیست، اما می تواند سال ها به ،وان یک وسیله نقلیه خانوادگی قابل اعتماد باشد. این نمونه 2009 زندگی سختی داشت اما در نهایت جزئیات بسیار مورد نیاز را دریافت کرد.

تمیز ، فضای داخلی از صندوق عقب شروع می شود. با برداشتن آستر، دسته ای از تخمه های آفتابگردان و گل موش آشکار می شود. سپس، همه صندلی ها از کابین بیرون می آیند، که لانه موش پنهان را نشان می دهد. تمیز ، فرش نیاز به جاروبرقی زیادی دارد.

از بیرون، نمی تو،د تشخیص دهید که این سیویک چقدر زننده است. ماشین مطمئناً ،یف است اما منزجر کننده نیست. پاورواشینگ بدن به بهبود ظاهر کمک زیادی می کند.

این سیویک پیشینه غم انگیزی دارد. پیرزنی آن را به صاحب فعلی فروخت زیرا شوهر این خانم بر اثر سکته قلبی در ماشین فوت کرد. پس از وقوع چنین اتفاقی، می تو،د درک کنید که می خواهید از شر وسیله نقلیه خلاص شوید.

ترمیم صندلی ها شامل اسپری ، آنها با محلول تمیزکننده و استفاده از برس روی مته برقی برای هم زدن الیاف است. با توجه به رنگ آبی که جاروبرقی بالا می کشد، نیمکت عقب حتی از صندلی های جلو نفرت انگیزتر است.

سیویک همچنان بخش مهمی از خط تولید هوندا در ایالات متحده است. مدل هیب، محدوده را برای مدل سال 2024 گسترش می دهد. نسخه موجود در اروپا از 4 سیلندر 2.0 لیتری با چرخه اتکینسون و دو موتور الکتریکی استفاده می کند. مجموع ،وجی 181 ، بخار و 232 پوند فوت گشتاور است.


منبع: https://www.motor1.com/news/669388/filthy-2009-،nda-civic-gets-cleaning-it-desperately-needs/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.