هوندا پس از 40 سال 30 میلیون خودرو در ایالات متحده ساخته است


منبع: https://www.motor1.com/news/632151/،nda-built-30-million-cars-united-states/سرمایه گذاری های هوندا در ایالات متحده ادامه خواهد یافت زیرا به دنبال انتقال به ساخت وسایل نقلیه الکتریکی است. این خودروساز سال گذشته Prologue EV را بر اساس پلتفرم Ultium جنرال موتورز معرفی کرد. مشارکت این خودروساز با سونی داشته است منجر به یک EV جدید شد برای فروش در آمریکای شمالی در سال 2026 برنامه ریزی شده است.

این شرکت قصد دارد 700 میلیون دلار به کارخانه خودروسازی مریسویل، کارخانه خودروسازی شرق لیبرتی و کارخانه موتور آنا برای آماده سازی برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی، ایجاد یک “EV Hub” در اوهایو، تزریق کند. هوندا و LG Energy Solutions نیز به طور مش، 3.5 میلیارد دلار برای ایجاد یک مرکز باتری جدید در این ایالت سرمایه گذاری می کنند. این خودروساز همچنین قصد دارد خودروهای الکتریکی سلول سوختی را در مرکز تولید عملکرد خود در اوهایو بسازد.

هوندا در 1 نوامبر 1982، زم، که تولید آن در کارخانه Marysville، اوهایو، شروع شد، ساخت وسایل نقلیه را در ایالات متحده آغاز کرد. این شرکت در سال 1979 شروع به ساخت موتورسیکلت در این کارخانه کرد. در آن زمان، هوندا اولین خودروساز ژاپنی بود که در اینجا خودرو تولید کرد. از آن زمان تا کنون، حضور هوندا به هشت مرکز تولید در اوهایو، آلاباما، جورجیا و ایندیانا افزایش یافته است، در حالی که نزدیک به 17000 نفر در آن مشغول به کار هستند، که به این نقطه عطف کمک کرد.

7 ع، ها

ع، راه اندازی هوندا پایلوت 2023

این خودروساز از زمان ورود خود 16 میلیارد دلار در ایالات متحده سرمایه گذاری کرده است که شامل 3.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری در پنج سال گذشته نمی شود. هوندا در حال حاضر 12 مدل هوندا و آکورا در کشور می سازد. همچنین موتورها، گیر،س ها و سیستم های هیب، مدل ها را در اینجا تولید می کند. این خودروساز ظرفیت تولید سالانه 1.3 میلیون دستگاه خودرو را دارد. به گفته این شرکت، بیش از دو سوم تمام مدل های هوندا و آکورا که در ایالات متحده فروخته می شوند، در آمریکا ساخته شده اند.

هوندا 40 سال است که در آمریکا خودرو می سازد. این مدت زمان طول، است، در واقع آنقدر طول، است که هوندا توانسته به نقطه عطف چشمگیری برسد. این شرکت اعلام کرده است که 30 میلیون خودرو در آمریکا تولید کرده است.

باب شوین، معاون ارشد توسعه و تولید هوندا در آمریکا، گفت: “این دستاورد نشان دهنده تعهد همکاران هوندا برای خدمت به مشتریان ما است، که خلاقیت ما را برای تولید محصولات با کیفیتی که می د،م آنها دوست خواهند داشت، تحریک می کنند.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.