Bonkers Drift Machine ثابت می کند که می توانید از یک ماشین مسابقه قدیمی ناسکار دوباره استفاده کنید

موتور V8 تقریباً در کنار یک کاربراتور جدید ذخیره شده است، زیرا موتور اصلی بسیار کوچک بود. این تغییر کوچک به آسیاب 5.7 لیتری 40 ، بخار اضافی برای حدا،ر 370 ، بخار در چرخ ها داد. با چند مد دیگر، Losey انتظار دارد که قدرت به طور قابل توجهی افزایش یابد.


منبع: https://www.motor1.com/news/632107/bonkers-nascar-drift-car/

برای شروع، این یک ،یب نسبتاً باورن،ی از اجزا است. این خودرو دارای شاسی لوله‌ای یک ماشین مسابقه‌ای نسکار است که با زیرفراب جلویی شورلت شورلت ،یب شده است. یک موتور V8 و یک گیر،س چهار سرعته دستی همراه با خودروی اهدایی که لوسی ،یداری کرد ارائه شد و او اعتراف کرد که مجبور بوده است تغییرات بسیار کمی در موتور و محورها انجام دهد زیرا قبلاً به درستی تنظیم شده بودند. آیا هرگز یک بدن واقعی الهام گرفته از نسکار بدست خواهد آورد؟ به احتمال زیاد بله، اما در حال حاضر در این فرم حذف شده استفاده می شود.

با این حال، مقدار زیادی کار برای تعلیق انجام شده است. این ماشین در اصل یک ماشین مسابقه ای یک جهته بود و لوزی مجبور شد آن را برای حرکت در هر دو جهت تبدیل کند. همچنین، تغییرات قابل توجهی در هندسه فرمان اعمال شده است تا این امکان را برای خودرو فراهم کند که به پهلو رفته و با سایر خودروهای دریفت رقابت کند. تمام فنرها (که به طرز دیوانه کننده ای به راحتی قابل تنظیم هستند)، کمک فنرها، ترمزها و موارد دیگر. در این فرم سیستم تعلیق بسیار قابل تنظیم است.

اما اگر بخواهید دوباره از یک ماشین مسابقه ای قدیمی استفاده کنید و آن را به یک ماشین دریفت جدید تبدیل کنید، چه؟ این ایده ای بود که آرون لوزی پس از تلاش برای پایدارتر ، حرکت دریفت داشت. در ویدیوی جدید از ،ی چن بر یوتیوب، لوسی داست، را برای ما تعریف می کند که چگونه یک ماشین مسابقه دایره ای قدیمی را به یک ماشین دریفت تبدیل کرد. یک ماشین دریفت کاملاً غم انگیز، ی،ی.

دریفت ، همیشه یکی از ژانرهای ورزش موتوری مورد علاقه ما بوده است. همانطور که ما در مورد آن کمی می د،م، کاملاً واضح است که راننده و ماشین به همان اندازه نقش مهمی در این باله سیگار کشیدن دارند. بهترین بخش این است که محدودیت های بسیار کمی در مورد ماشین مسابقه در مقایسه با سایر دسته های اتومبی،، وجود دارد. شما اساساً می تو،د هر نوع هیولایی را مونتاژ کنید و تا زم، که قدرت کافی، زوایای تعلیق من، و سیستم خنک کننده من، داشته باشد، با آن مسابقه دهید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.