هیوندای اکستر 2023 به عنوان کراس اوور میکروسکوپی برای هند معرفی شد

هیوندای ا،تر 2023 هیوندای ا،تر 2023

انتظار می‌رود قیمت‌گذاری در حدود 600000 روپیه هند آغاز شود که با نرخ ارز فعلی فقط به 7300 دلار می‌رسد. این باعث می شود که آن تقریباً سه برابر ارزان تر از محل اصلی در ایالات متحده باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/665999/2023-hyundai-exter-reveal-specs/

بسته به محل زندگی شما، Venue یا Bayon نشان دهنده کراس اوور سطح پایه هیوندای است. در هند، یک مدل حتی کوچکتر در راه است. با Exter، یک وسیله نقلیه سواری بالا با شکل جعبه ای و نشانه های طراحی ناهموار مانند روکش پ،تیکی روی قوس چرخ ها و صفحه اسکید جلو نقره ای آشنا شوید. رنگ اصلی انحصاری رنگرخاکی با رنگ مشکی برای نیمه بالایی بدنه، از جمله ریل‌های سقف، در تضاد است.

انتظار می رود کراس اوور کوچک هیوندای کمتر از چهار متر (157.4 اینچ) طول داشته باشد و شکافی در زیر مکان عرضه شده در پرجمعیت ترین کشور جهان داشته باشد. چند ع، رسمی که تاکنون فاش شده است، چراغ‌های LED در روز H شکل و چراغ‌های جلوی مربعی را در کنار جلوپنجره اصلی نشان می‌دهند. به اندازه کافی عجیب، نام مدل روی سپر جلو، زیر قطعه تریم مشکی که DRL ها را به هم متصل می کند، نوشته شده است.

هیوندای هند می گوید که ا،تر 2023 را با موتور 1.2 لیتری بنزینی متصل به موتور پنج سرعته دستی یا دستی خودکار یا آسیاب 1.2 لیتری متفاوت سازگار با گاز طبیعی فشرده (CNG) و متصل به موتور پنج سرعته به فروش خواهد رساند. دفترچه راهنمای سرعت هنگامی که در نیمه دوم سال به فروش می رسد، مشتریان می توانند از سطوح تریم EX، S، SX، SX(O) و SX(O) Connect انتخاب کنند.

هنوز نمی‌تو،م پشت ا،تر را ببینیم، اما به نظر می‌رسد این کراس اوور کوچک دارای یک ستون عقب بافت‌دار است. همچنین یک چین برجسته وجود دارد که از دامن های کناری بالا می رود و به گوشه چراغ های عقب می رسد. کراس اوور سگمنت A روی چرخ‌های آلیاژی دو رنگ قرار می‌گیرد و با توجه به اندازه کوچکش به نظر می‌رسد گلخانه‌ای سخاوتمندانه دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.