هیوندای سوناتا N Line 2024 را در حال حرکت بدون کامو در ایالات متحده ببینید

با وجود نداشتن نشان، هیوندای سوناتا N Line با استایل تهاجمی‌تر، لوله‌های اگزوز چهارگانه، اسپوی، و مجموعه‌ای از چرخ‌های منحصربه‌فرد به راحتی قابل شناسایی است. ما همچنین مدل داغ‌تر ف،ی را در نمایشگاه تحرک سئول دیده‌ایم که همان رنگ قرمز را پوشیده است.

فیس لیفت هیوندای سوناتا 2024

در داخل، سوناتا 2024 اولین مدل هیوندای است که دارای صفحه نمایش خمیده فانتزی با خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی محصور در یک تکه شیشه خمیده است. از دیگر تغییرات می توان به طراحی دریچه هوای پیوسته، فرمان جدید با چهار نقطه (H به کد مورس) و انتقال انتخابگر دنده به ستون فرمان برای ظاهر تمیزتر کنسول مرکزی اشاره کرد.

هیوندای در حال نزدیک‌تر شدن به معرفی سوناتا بسیار تازه‌شده در ایالات متحده است. در واقع، یک سوناتا N Line در حالی که در حال حرکت در جاده های آمریکا بود، بدون استتار و دارای پلاک سازنده میشیگان مشاهده شد. KindelAuto ویدئوی جاسوسی را در یوتیوب منتشر کرد که مدل فیس لیفت شده را در نمای کامل نشان می‌دهد، البته بدون هیچ نش، برای پنهان ، هویتش.

سوناتای 2024 قرار است اوا، امسال در سطح جه، در دسترس قرار گیرد و ظاهراً ایالات متحده همانطور که با مشاهده اخیر نشان داده است، نزدیک می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/665006/see-2024-hyundai-sonata-n-line-on-the-move-wit،ut-camo-us/

هیوندای هنوز مشخصات فنی دقیقی را منتشر نکرده است. نیرو توسط موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی، 2.5 لیتری توربوشارژ (برای خط N) و 2.0 لیتری هیب، تامین خواهد شد. به گفته هیوندای، سطوح کمتر صدا، ،زش و سختی (NVH) از طریق تقویت‌کننده‌های بدنه و مواد متفاوت برای فرمان به دست آمده است.

هیوندای سوناتا 2024 فیس لیفتی را برای مدل نسل هشتمی خود در ماه مارس دریافت کرد و تغییرات قابل توجهی در نمای بیرونی و داخلی ایجاد شد. قابل توجه ترین تغییر اضافه شدن یک نوار نور LED گسترده در جلو است که شبیه به طراحی کراس اوور Kona و سدان بزرگتر Grandeur است.

32 ع، ها

سوناتا به‌روزرس، شده به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند صفحه نمایش 12 اینچی، به‌روزرس،‌های هوایی برای نرم‌افزار و سیستم صوتی 12 بلندگوی Bose مجهز است. همچنین دارای یک کلید هوشمند است که به خودرو اجازه می دهد تا با استفاده از گوشی هوشمند از راه دور پارک شود و با عقب و جلو ، از راه دور از محل پارک خارج شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.