ولوو 1300 شغل یقه سفید را در سوئد برای کاهش هزینه ها اخراج کرد

صنعت خودرو با حرکت به سمت برق‌سازی، نرم‌افزار و فن‌آوری‌های مح،اتی هسته‌ای و تعامل مستقیم با مشتری، دستخوش تحول بزرگی می‌شود. در همین راستا، ولوو کارز برنامه‌های خود را برای سرعت بخشیدن به تحولات جاری خود با تمرکز بر بهینه‌سازی هزینه و بهره‌وری منابع اعلام کرده است.

برای اطمینان از اینکه می تواند به جاه طلبی های استراتژیک خود، از جمله برقی شدن 100 درصد تا سال 2030 و کاهش ردپای کلی CO2 خود، دست یابد، ولوو تصمیم گرفته است تغییرات ساختاری را اعمال کند و روش کار خود را در بخش های خاصی از سازمان تغییر دهد.

Volvo EX90 Excellence Front 3/4

در سال 2022، گروه ولوو متعلق به جیلی سود عملیاتی 2.2 میلیارد دلاری (22.3 میلیارد کرون) با درآمد 32.3 میلیارد دلاری (330.1 میلیارد کرون) و فروش جه، 615121 خودرو را به ثبت رساند. دفتر مرکزی، توسعه محصول، بازاریابی و عملکردهای مدیریتی این شرکت عمدتاً در گوتنبرگ، سوئد واقع شده است و دارای کارخانه های تولیدی در گوتنبرگ، گنت (بلژیک)، کارولینای ج،ی (ایالات متحده)، چنگدو، داکینگ و تایژو (چین) است. همچنین دارای مراکز تحقیق و توسعه و طراحی در گوتنبرگ، کاماریلو (ایالات متحده) و شانگهای (چین) است.


منبع: https://www.motor1.com/news/665644/volvo-cuts-1300-white-collar-jobs-in-sweden-reduce-costs/

جیم روآن، مدیرعامل ولوو کارز تاکید کرد که در حالی که اقدامات هزینه آغاز شده در سال گذشته در برخی از زمینه‌های کلیدی نتایجی را به همراه داشته است، اما مشکلات اقتصادی، افزایش قیمت مواد خام و رقابت احتمالاً برای مدتی چالشی برای صنعت باقی خواهد ماند. .

در نتیجه، ،ن زده می‌شود که حدود 1300 موقعیت اداری در سوئد کاهش می‌یابد که حدود 6 درصد از کل کارمندان در کشور اسکاندیناوی را تشکیل می‌دهد.

اگرچه این خبر برای افراد آسیب دیده دشوار است، اما ولوو گفت که لازم است یک پایه هزینه کارآمدتر و پایدار برای آینده تضمین شود. این کاهش ها با ا،امات محلی مربوطه مطابقت خواهد داشت و مشاغل خط تولید در این مرحله تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

روآن در پایان گفت: “ما به سرمایه گذاری در مهارت ها، فناوری ها و ابزارهای مورد نیاز برای کمک به ایجاد تحرک ایمن و پایدار برای مشتریان خود ادامه خواهیم داد. اجرای تغییرات ساختاری و افزایش کارایی در کل شرکت به ما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهیم.”

15 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.