اتوبوس شاتل RV دارای فضای داخلی باشکوه با نورگیر، درهای ورودی اتاق خواب است

اتوبوس های مدرسه وسایل نقلیه محبوبی برای تبدیل RV هستند اما بسیار بزرگ هستند. اتوبوس‌های شاتل جایگزین خوبی برای ،، هستند که به دنبال چیزی کوچک‌تر هستند، و ویدیوی جدید Tiny Home Tours نشان می‌دهد که لازم نیست در وسیله نقلیه کوچک‌تر از س، خود صرف نظر کنید.

مایک فورد E-450 را تا حدودی به دلیل موتور دیزلی 7.3 لیتری پاور استروک آن ،یداری کرد. او اتوبوس را با حدود 90000 مایل روی کیلومتر شمار ،ید. اتاقک‌های ذخیره‌سازی اضافی بالای کابین در جلوی اتوبوس قرار دارند، با یک کابینت سفارشی روی زمین برای موارد مختلف.


منبع: https://www.motor1.com/news/665629/shuttle-bus-rv-bedroom-bay-doors/

در سراسر ،مت آشپزی یک غذاخوری دو نفره وجود دارد که به یک کاناپه و یک تخت دو نفره تبدیل می شود. یک تلویزیون و یک ایستگاه کاری رایانه، با فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی‌های غذاخوری وجود دارد، که در فضای کوچک کالای کمی است.

ممکن است کوچک باشد، اما تمام نیازهای مورد نیاز برای زندگی در جاده را در خود جای داده است. یک طرف اتوبوس دارای آشپزخانه است که شامل یک پیشخوان بلند، یک اجاق گاز سه شعله، یک اجاق گاز و یک سینک است. نورگیر بالای آشپزخانه نور طبیعی زیادی را اضافه می کند که برای مایک مهم است. یک یخچال و فریزر کشویی در کابینت های سفارشی پنهان شده است.

این اتوبوس حتی یک عرشه روی پشت بام دارد که مقدار پنل های خورشیدی را محدود می کند. مایک حتی یک میز کار و پیشخوان در فضای باز نصب کرد تا بتواند بیرون غذا بپزد.

یک کمد کوچک در پشت اتوبوس درست قبل از اتاق خواب وجود دارد و روبروی دوش قرار دارد. در ،مت پشتی اتاق خواب قرار دارد که یک تخت کوئین سایز دارد. تمیزترین ویژگی درهای کناری است که در پای تخت باز می شوند و مناظر خیره کننده ای از محیط اطراف مایک ارائه می دهند. در زیر تخت، فضای ذخیره‌سازی کافی وجود دارد که از بیرون نیز قابل دسترسی است.

مایک و سگش بیلی یک فورد 2000 را به خانه متحرک خود تبدیل کرده اند. مایک و دوستش استیو حدود هفت ماه زمان بردند تا کمپر را بسازند، که اولین کار مایک نبود. او آنچه را که دوست داشت و به آن نیاز داشت، در ساخت اتوبوس قبلی آموخت و خانه جدیدش را با دقت طراحی کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.