ویدیوی جاسوسی فولکس‌واگن تیگوان، آزمایش‌های زمستانی کراس اوور نسل بعدی را نشان می‌دهد

مشخص نیست که آیا فول،‌واگن قصد دارد مجموعه قوای محرکه تیگوان را اصلاح کند یا خیر، اما ما انتظار نداریم که اگر این کار را انجام دهد، به‌روزرس، قابل توجهی انجام دهد. برای اولین بار، این شرکت ID.4 و ID.5 تمام الکتریکی را در حال حاضر در دسترس مشتریان قرار داده است، بنابراین موتورهای فعلی باید با چند ترفند ادامه یابد. با این حال، گفته می‌شود که این خودروساز نسخه قدرتمندتری را به ایالات متحده می‌آورد، اما نسخه R کامل‌تر نخواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/659006/vw-tiguan-spy-video-next-gen-crossover-fini،ng-tests/

با نگاهی دقیق به بدنه، بر،ب‌های هوشمندانه روی کوره و چراغ‌های جلو که طراحی را مخدوش کرده‌اند، نشان می‌دهد. حتی ورودی های بزرگ و C شکل روی سپر تقلبی هستند. فول، واگن نیز از آنها در ،مت عقب استفاده کرد و شکل چراغ های عقب را پوشانده بود. این شرکت حتی تا آنجا پیش رفت که از بر،ب برای ،وجی های اگزوز تقلبی و دیفیوزر عقب استفاده کرد.

فول، واگن تیگوان که امروز به فروش می رسد، مرغ بهاری نیست. نسل دوم SUV در سال 2016 وارد بازار شد و این خودروساز در حال آماده سازی نسخه نسل بعدی است. یک ویدیوی جدید نشان می‌دهد که مدل بازطراحی‌شده در حالی که هنوز از بر،ب‌های فریبنده برای پنهان ، ظاهری تازه استفاده می‌کند، آزمایش زمست، را به پایان می‌رساند.

تا همین اوا،، شک و تردیدهایی وجود داشت که فول،‌واگن یک تیگوان تمام الکتریکی را عرضه کند. با این حال، گزارشی از ماه گذشته نشان داد که این کراس اوور یک نسخه کاملاً الکتریکی با نام ID تولید خواهد کرد. تیگوان. این نام تنها چیزی است که بین این دو مش، است زیرا فول،‌واگن خودروی برقی را بر روی پلتفرم اختصاصی MQB می‌سازد. تیگوان گازسوز ممکن است بدون دریافت مقداری برق رس، در قالب یک مجموعه هیب، ملایم یا پلاگین از طراحی مجدد فرار نکند.

ع، جاسوسی جدید فول، واگن تیگوان 2024

در حالی که ویدیو نگاهی به کابین ندارد، ع،‌های جاسوسی قبلی نشان می‌دهد که چه شکلی خواهد بود. فول، واگن طرح را به طور کامل اصلاح می کند و صفحه لمسی مرکزی را از ادغام شدن در داشبورد حذف می کند. با این حال، شرکت بیشتر خط تیره را پنهان کرد.

14 ع، ها

فول، واگن نگفته است که چه زم، نسل بعدی تیگوان را معرفی خواهد کرد. اگر قبل از پایان سال عرضه شود، تعجب نخواهیم کرد. احتمالاً در اوایل سال 2024 به فروش می رسد. با این حال، فول، واگن طبق برنامه خود کار می کند و هنوز تاریخ رسمی اعلام نکرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.