ویدیو نحوه کشتن موتور افسانه ای 5.8 لیتری ویندزور V-8 فورد را نشان می دهد

ویدیو نحوه کشتن موتور افسانه ای 5.8 لیتری ویندزور V-8 فورد را نشان می دهد

زمان به ندرت مهربان است و حتی مطمئن ترین موتورها نیز می توانند برای دفع اثرات آن تلاش کنند. ویندزور V-8 351 اینچ مکعبی فورد یک موتور سخت و محبوب است، اما نزدیک به 20 سال نشستن در قفسه برای کارخانه فاجعه بار بوده است، زیرا به نظر می رسد برای مدت طول، با رطوبت بیش از حد زندگی کرده است.

یک جدید من ماشین ها را انجام می دهم ویدئو، یک موتور 5.8 لیتری V-8 را که در اصل به فورد F-250 مدل 1997، آ،ین سال تولید این موتور، نیرو می داد، از بین می برد. 17 سال پیش پس از 210000 مایل برچیده شد و در قفسه گذاشته شد. موتور فورد در ابتدا 210 ، بخار قدرت و 325 پوند فوت گشتاور داشت.

در اوایل ،ابی مشخص است که دوران شکوه موتور بسیار عقب مانده است. بسیاری از قطعات، از جمله کل سوپاپ ها زنگ زده اند. دریچه های ورودی با ،یفی مسدود شده اند، در حالی که حتی سر سیلندرها نیز زنگ زدگی نشان می دهند. بسیاری از دیواره های سیلندر دارای هچ شدن متقاطع هستند.

اما همه قطعات از بین نمی روند. پمپ آب به صورت یک تکه جدا می شود و قابل نجات به نظر می رسد. حتی بالابرها با مشکل کمی به بیرون سر می خورند. متأسفانه، روغن بسیار کمی در ماهیتابه وجود دارد، عمدتاً فقط آب و تفاله. به نظر می رسد مدتی را در آب نشسته است.

با این حال، زمان و زنگ زدگی جدا شدن کامل را غیرممکن کرده است. بادامک مانند چندین پیستون که به دیواره سیلندر زنگ زده به نظر می رسد گیر می کند. مشخص نیست که موتور چگونه از بین رفته است – هیچ نشانه ای از مشکلات فاجعه بار که ممکن است باعث مرگ آن شده باشد وجود ندارد. شاید فقط کمی خسته شده و در قفسه گذاشته شده، فراموش شده است، چیزی که همه ما در زندگی باید از آن بترسیم. در هر صورت، آب به خوبی و واقعاً این ویندزور V-8 قدیمی را به مرتع رسانده است.

منبع: https://www.motor1.com/news/713509/ford-v8-engine-teardown-water-damage/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.