ویسکانسین نقشه های جاده قدیمی را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد که بیش از 100 سال به عقب باز می گردد

هر دهه پیشرفت قابل اندازه گیری را نشان می دهد. نقشه 1936 بزرگراه های ایالات متحده، ایالت و شهرستان را به همراه علائم جاده ای رایج و ج،ی نشان می دهد که فاصله بین شهرها و شهرهای بزرگ را نشان می دهد. نقشه های دهه 1940 شامل مقاصد گردشگری و نقشه های محلی شهرهایی مانند میلواکی، گرین بی، یا شبویگان است. نقشه های دهه 1950 رنگ اضافه ،د و در دهه 1960، سیستم بزرگراه بین ایالتی میلواکی و مدیسون را به شیکاگو و راکفورد، ایلینوی متصل کرد.

شاید به همین دلیل است که و، حمل و نقل ویسکانسین کل آرشیو نقشه های بزرگراه های ایالتی خود را اخیراً در دسترس قرار داده است. قدمت آن به سال 1916 بازمی‌گردد، می‌تو،د پیشرفت هر دهه را تا سال 2019 مشاهده کنید. WisDOT همه نقشه‌ها را اسکن کرد، آنها را برای مشاهده یا دانلود در دسترس قرار داد و مروری به نام «یک کپسول زمان قرنی فراتر از تاریخ بزرگراه» منتشر کرد.

چیزی بی پایان در مورد نقشه های قدیمی جذاب است. آنها نگاهی اجمالی به گذشته ارائه می دهند که نشان می دهد اوضاع چگونه تغییر کرده است. بزرگراه ها تبدیل به بین ایالتی می شوند یا به مسیرهای ایالتی با مسیرهای متروکه کاهش می یابند. گم شدن در تاریخ یا ساعت ها صرف ردیابی خطوط جاده هایی که آمریکا را به هم متصل می کند، آسان است.

نقشه‌های دهه 1960 تا امروز را دنبال کنید تا ،ش‌های بین ایالتی را به سمت شمال به وائوسو، سوپریور و شمال گرین بی تماشا کنید. نقشه‌های این دوره زم، همگی دارای ظاهری ثابت هستند و آشنایی آسان با مقاصد را فراهم می‌کنند، حتی با وجود تغییرات تدریجی در طول دهه‌ها. چیزی که تغییر نکرده این است که مردم هنوز هم می‌توانند نقشه بزرگراه ایالتی ویسکانسین و سایر راهنماهای سفر را سفارش دهند. نسخه فعلی مربوط به سال 2019 است، اما نسخه 2023 در حال چاپ است و تابستان امسال آماده می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/662287/wisconsin-old-road-maps-go-back-100-years/

در سال 1926، ماهیت مبهم مسیرها با نقشه ای از سیستم بزرگراه ایالت ترانک ویسکانسین جایگزین شد. اگر ،ی بخواهد Buick Master Six خود را از Janesville به Kenosha در جاده‌های آسفالت‌شده یا روکش‌دار رانندگی کند، با اعلام این‌که «در ویسکانسین گم شدن سخت‌تر از یافتن راه در بسیاری از ایالت‌ها است»، این نقشه ارزشمند است. بیشتر مسیرها از خطوط قرمز نقشه 1916 پیروی می ،د زیرا راهسازان جاده های موجود را بهبود می بخشیدند.

اولین نقشه از سال 1916 جاده های اصلی سفر را نشان می دهد و به مردم هشدار می دهد که ابتدا مسیرها را قبل از شروع سفر با چیزی مانند فورد مدل T یا دوج تورینگ بررسی کنند. نقشه نشان می‌دهد که مسیرها «بهترین عملی‌ترین و رایج‌ترین راه‌ها هستند» قبل از اینکه بگوید اگر هر چیزی نادرست باشد، «اصلاحات قدرد، خواهند شد».

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.