پخش زنده از هفته سرعت 3 را ببینید

در ابتدای ماه مارس، Stellantis، شرکت مادر دوج، از طریق صدای مدیر عامل، کارلوس تاوارس، گفت که ماشین عضل، الکتریکی صدایی تولید می کند که نمی تو،د تصور کنید. نه تنها این، بلکه “چیزی تکان دهنده” خواهد بود. به گفته این مدیر اجرایی 63 ساله، خودروی عضل، بدون ICE که قبلاً مورد آزار قرار گرفته بود، در سال 2024 به فروش خواهد رسید و آنقدر درخشان خواهد بود که تکان دهنده است.

برگه تیزر ماشین عضله الکتریکی دوج

بعدش چی؟ دوج تیم ،سکیس به طور مبهم به افشاگری دیگری در پایان S،d ​​Week Day 2 اشاره کرد، اندکی پس از نمایش رسمی این کراس اوور کامپکت اسپرت. هر چه که باشد، “واقعاً کر کننده” خواهد بود. ما می د،م که این به آینده ماشین های عضل، مربوط می شود، آینده ای که صرفاً الکتریکی خواهد بود. خودروهای الکتریکی کاملاً بی صدا هستند، بنابراین دیدن این که چگونه یک خودروی بدون موتور احتراقی می تواند بسیار سر و صدا باشد، جالب خواهد بود.

با وجود اینکه فقط چهارشنبه است، دوج هفته بسیار شلوغی را پشت سر گذاشته است. گذشته از اعلام کمتر از شش نسخه قدیمی از چلنجر و چارجر، ما همچنین شاهد یک Challenger Convertible، بازگشت Durango SRT Hellcat برای سال 2023 و بدنه فیبر کربنی برای چارجر 1970 هستیم. همچنین به ما قول یک خودروی عضل، SEMA داده شده است “برای کتاب های تاریخ” در حالی که هورنت 2023 احیای نشان GLH را با خود به ارمغان می آورد.

خودروی اسرارآمیزی که بعداً امروز خواهیم دید، «نسل بعدی ماهیچه‌ها را تنها راهی که دوج می‌داند» را نشان می‌دهد. پول ما روی یک جانشین الکتریکی برای چلنجر یا شارژر به شکل مفهومی است تا نشان دهد که در شرف ورود به عصر جدیدی از خودروهای الکتریکی عضل، هستیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/604818/dodge-next-gen-muscle-livestream/

13 ع، ها

با کنار هم قرار دادن دو و دو، این اظهارات اخیر می‌تواند مربوط به آنچه دوج امروز پیش از عرضه خودروی عضل، الکتریکی در سال 2024 فاش می‌کند، باشد. ممکن است مفهومی را ببینیم که پیش‌نمایش خودروی تولیدی را نشان می‌دهد. خودروی برقی از مدل‌های «آ،ین تماس» چلنجر و شارژر با موتورهای بنزینی خود پیروی خواهد کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.