پورشه 911 کلاسیک با پوشش مرجانی تقلبی یک خودروی هنری “زیر دریا” است


پورشه امسال در Gdynia Design Days، جشنواره هنری لهست، شرکت کرد. این خودروساز از هنرمندان مفهومی آدا زیلینسکا و رافال دومینیک خواست تا یک اینستالیشن هنری منحصر به فرد خلق کنند. این دو به موضوعات امسال – اقیانوس و تغییرات آب و هوایی – پایبند بودند و تصمیم گرفتند یک ص،ه مصنوعی بر روی خودروی اسپرت نمادین ایجاد کنند.

زیلینسکا می‌گوید: «امروزه مردم با ماشین‌های قدیمی و کشتی‌های غرق‌شده ص،ه‌هایی ایجاد می‌کنند و ما فکر می‌کنیم که استفاده از یک 911 ک،یک به روشی مشابه و نمایش آن توسط خود s جالب خواهد بود.»

پورشه 911

4 ع، ها

هنرمندان برای یافتن شخصی که 911 خود را به آنها قرض دهد، با چالش روبرو بودند. مارک سورووسکی، مدیر بازاریابی پورشه لهستان، جستجو برای وسیله نقلیه من، را آغاز کرد و در نهایت یک 911T مدل 1973 را کشف کرد که صاحب آن قصد داشت آن را بازیابی کند.

Zielinska و Dominik از پرینت سه بعدی و صدف‌های دریایی برای ساخت این ماشین هنری استفاده ،د. یک دوره دو هفته ای “فشرده” برای تکمیل، ،باندن فرم های تمام شده به وسیله نقلیه طول کشید. پس از اتمام قابل تشخیص نبود. این خودرو با ،وان “عاشقانه غرق شده” برای اولین بار در جشنواره رونمایی شد. جرثقیل آن را بر فراز بندر گدنیا بلند کرد و توجه مردم را به خود جلب کرد.

زیلینسکا افزود: «بسیاری از مردم کاملاً شوکه شده بودند و واقعاً فکر می ،د که از دریا خارج شده است. مردم از هر طرف به سمت آن می دویدند و گوشی هایشان را بیرون می کشیدند تا ع، بگیرند.»

پس از پایان جشنواره، خودرو از ص،ه مرج، مصنوعی و ملحقات آن جدا شد و به مالک بازگردانده شد تا بتواند کار مرمت را آغاز کند. با این حال، Zielinska بعداً با پورشه تماس گرفت تا فیلمی بسازد که در آن آثار هنری تصور شده داستان خاستگاه را بررسی کند.

پورشه در چند سال گذشته چندین قطعه هنری سفارش داده است و مدل های خود را به خلاقیت های هیجان انگیز تبدیل کرده است. ماه گذشته، این خودروساز یک راننده ماشین مسابقه غول پیکر را به نمایش گذاشت که با یک پورشه 911 جدید بازی می کرد و خلاقیت های کوچک تری نیز وجود داشت. پورشه در سال 2022 دو خودروی هنری مبتنی بر تایکان و تایکان کراس توریزمو را معرفی کرد. دو هنرمند به خودروها نمای بیرونی متفاوتی دادند.


منبع: https://www.motor1.com/news/625566/porsche-911-fake-c،-art-car/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.