هدفون مک لارن از شرکت Bowers & Wilkins بیت‌های سوپراسپرت را با قیمت 799 دلار ارائه می‌کند


Bowers & Wilkins یک نسخه مک لارن از هدفون Px8 پرچمدار خود را معرفی کرده است. مجموعه نسخه ویژه همکاری بین این دو برند بریت،ایی را جشن می‌گیرد و برند معتبر جه، صدا مسئول سیستم‌های صوتی با کارایی بالا موجود در خودروهای مک لارن است.

به طور خاص، هدفون Bowers & Wilkins Px8 McLaren Edition شراکت دیگری بین این دو برند را جشن می‌گیرد. از سال 2015، Bowers & Wilkins همکاری نزدیکی با تیم‌های طراحی و مهندسی خودروساز برای ایجاد و بهینه‌سازی سیستم‌های صوتی داخل خودروهای مک لارن داشته است – این بار برای اولین ابرخودروی هیب، با کارایی بالا این شرکت، مک لارن آرتورا.

هدفون Bowers & Wilkins Px8 McLaren Edition

8 ع، ها

Px8 McLaren Edition با رنگ خا،تری گالو،کی و نارنجی پاپایا عرضه می شود. این هدفون از فناوری بی‌سیم تطبیقی ​​aptXTM کوالکام بهره می‌برد و ادعا می‌شود که به لطف واحدهای محرک کربن م،وطی کاملاً جدید سفارشی که در هر جفت وجود دارد، جزئیات، وضوح و جادار فوق‌العاده‌ای دارد. گفته می‌شود که واحدها به دقت در داخل هر گوشواره قرار گرفته‌اند تا از فاصله ثابتی نسبت به گوش‌های شنونده از هر نقطه اطمینان حاصل شود.

واحدهای درایو در ارتباط با پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) توسعه یافته توسط Bowers & Wilkins برای ارائه کیفیت صدای 24 بیتی با وضوح بالا از سرویس‌های پخش پیشرو کار می‌کنند. Px8 همچنین دارای فناوری حذف نویز است، در حالی که شش میکروفون برای اندازه‌گیری ،وجی هر واحد درایو، واکنش به نویز محیطی از دنیای بیرون، و ارائه وضوح صدای فوق‌العاده با کاهش نویز پیشرفته به کار می‌روند.

Px8 McLaren Edition از برنامه موسیقی Bowers & Wilkins برای راه اندازی و استفاده استفاده می کند. قرار است اتصال Px8 به یک دستگاه تلفن همراه را ساده کند و همچنین از تنظیم دقیق صدا از طریق EQ قابل تنظیم پشتیب، کند و به مالکان اجازه دهد حالت حذف نویز دلخواه خود را پیکربندی کنند. همچنین می تواند میزان شارژ باتری را نیز کنترل کند. وقتی صحبت از باتری شد، هدفون باید 30 ساعت بین شارژ خوب باشد.

Bowers & Wilkins Px8 McLaren Edition اکنون با قیمت 799 دلار برای ،ید در دسترس است.


منبع: https://www.motor1.com/news/625577/bowers-wilkins-mclaren-wireless-headp،nes/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.