پورشه 911 GT3 به ​​روز شده در آفتاب

ما هنوز نمی د،م که 911 به روز شده چه زم، معرفی می شود، اما انتظار داریم تا قبل از پایان سال رخ دهد. پورشه احتمالاً همه خودروهای اصلاح شده را در یک زمان نمایش نخواهد داد. GT3 احتمالا دیرتر از نسخه های کمتر عرضه می شود.

نمایه هیچ تغییر عمده ای ندارد. به نظر می رسد یک پنل مخفی در پشت پنل عقب، کناره چراغ های عقب را می پوشاند.

یک ویدیوی جاسوسی قبلی به ما امکان می‌دهد صدای موتور را بشنویم، و به نظر می‌رسد که یک موتور فلت شش دور دور بالا هنوز پشت راننده است. ما نمی د،م که آیا ،وجی در 502 ، بخار باقی می ماند یا اینکه پورشه آسیاب را برای قدرت بیشتر تنظیم می کند. نسخه GT3 RS 518 ، بخار قدرت دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/668695/porsche-911-gt3-facelift-spy-s،ts/ع، های جاسوسی فیس لیفت پورشه 911 GT3

در داخل، استاندارد 911 از یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال استفاده می کند. ما نگاهی به داخل GT3 نداریم، اما منطقی است که مدل اسپرت نیز همان تنظیمات را داشته باشد.

در جلو، پانل های سیاه رنگ در لبه های بیرونی ورودی در فاسیای پایین وجود دارد. همچنین روی چراغ‌های جلو پوشانده شده است و لامپ‌ها چراغ‌های راهنما یکپارچه دریافت می‌کنند. کاپوت دو ،وجی روی نوک خودروی فعلی را حفظ می کند.

کل خانواده پورشه 911 تازه‌سازی شده است، و این شامل GT3 اسپرت می‌شود. این جدیدترین دسته از ع،‌های جاسوسی مدل را در یک روز آفتابی در جاده می‌گیرد، که منظره بسیار خوبی از وسیله نقلیه فراهم می‌کند.

11 ع، ها

علاوه بر این نسخه، GT3 Touring به روز شده نیز در راه است. مانند مدل فعلی، فاقد بال بلند برای ظاهری کمتر متمرکز بر مسیر است.

در سپر عقب نیز موارد پنه، زیادی وجود دارد. تیم توسعه چیزی برای پنهان ، دارد، اما تغییرات قابل مشاهده نیستند. ورودی های اصلاح شده روی عرشه زیر بال قرار دارند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.