پیکربندی Bugatti Baby II به شما امکان شخصی سازی MINi-Type 35 را در خانه می دهد.

Bugatti Baby II، ادای احترام معاصر به شاهکار اصلی Type 35 اتوره بوگاتی، توسط بوگاتی و The Little Car Company برای جشن گرفتن 110 سالگرد این برند نمادین ساخته شد. کاملاً برقی است و به سه چهارم ک،یک Type 35 کوچک شده است.

Little Car Company با همکاری آژانس معروف توسعه نرم افزار Ibisdev، یک پیکربندی آنلاین پیشرفته را برای Bugatti Baby II راه اندازی کرده است. این فناوری نوآورانه به مشتریان این امکان را می‌دهد تا نسخه منحصربه‌فرد خود از خودرو را در واقعیت افزوده سه‌بعدی (AR) طراحی کنند و خلق آن‌ها را در محیط‌های واقعی مانند خانه، محل کار یا گاراژ خود ببینند.

مدل‌های Vitesse و Pur Sang شامل حالت‌های Novice و Expert، با پیشرانه ارتقا یافته‌ای هستند که به مالکان 13.4 ،‌بخار (10 کیلووات) و حدا،ر سرعت 43 مایل در ساعت (70 کیلومتر در ساعت) می‌دهد که توسط کلید سرعت بوگاتی باز می‌شود. مدل Pur Sang از بدنه آلومینیومی با فرم‌دهی دستی با استفاده از تکنیک‌های سنتی مربیگری ساخته شده است و تکمیل آن بیش از 200 ساعت طول می‌کشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650125/bugatti-baby-ii-configurator-online/Little Car Company Bugatti Baby II Online Configurator

تازه راه اندازی شده پیکربندی آنلاین به مشتریان اجازه می دهد تا Baby II خود را مطابق با نیازهای دقیق خود شخصی سازی کنند، که با انتخاب سه مدل و س، بدنه شروع می شود و سپس طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های بیرونی و داخلی را انتخاب می کنند. رنگ‌ها و چرم‌ها با دقت انتخاب شده‌اند تا درست دوره‌ای باشند و ادای احترام به تاریخچه اصلی Type 35 باشند، با نام‌هایی مانند Helle Green و Raphanel Blue با الهام از رانندگان نمادین بوگاتی.

27 ع، ها

مشتریان می توانند از بین سه نسخه Baby II یکی را انتخاب کنند: Base، Vitesse و Pur Sang. تمامی نسخه ها دارای دیفرانسیل عقب، ترمزهای با عملکرد بالا، پیشرانه الکتریکی و حالت های رانندگی قابل انتخاب هستند. مدل پایه با دو حالت، Novice، محدود به 12.4 مایل در ساعت (20 کیلومتر در ساعت) و 1.34 ، بخار (1 کیلووات) و Expert، محدود به 28 مایل در ساعت (45 هزار کیلومتر در ساعت) و 5.36 ، بخار (4 کیلووات) ارائه می شود. .

ابزار 3D AR که توسط The Little Car Company طراحی شده است، به مشتریان یک دید واقعی از Baby II سفارشی شده خود می دهد و طرح را در مقیاس 100٪ روی دستگاه خود قرار می دهد. این ابزار نوآورانه تجربه ای کاملاً همه جانبه را برای مشتری، فراهم می کند که می توانند وسیله نقلیه خود را از راحتی در خانه شخصی سازی کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.