کامیون فورد باکس تبدیل کمپر شیک را در نمای بیرونی خسته کننده پنهان می کند



اگر یک فورد E-450 سفید قدیمی را با قطعات دوگانه در پشت و یک جعبه بزرگ سفید و ساده پارک شده در خیابان ببینید، چه می‌کنید؟ احتمالا هیچی؛ شما حتی یک نگاه دوم به آن نمی کنید.

این همان مخفی کاری است که صاحب این موتورخانه ویژگی به دنبال آن بوده است. حماسه اسکولیس این کار را با این تبدیل موتورخانه انجام داده است، و این شرکت آ،ین کار خود را به ما ارائه می دهد.

البته بیشتر تور شامل داخل است. هنگامی که از پشت وارد موتورخانه می شوید، با نورپردازی در راهرو شروع کنید. سوئیچ‌های داخل دارای LED‌های آبی نیز هستند که به خوبی با ،یب ضد زنگ و چوب ساج ،یب می‌شوند تا آن حس برتر را داشته باشند.

در ،مت نشیمن، دو کاناپه وجود دارد که به تخت‌های بزرگ تبدیل می‌شوند و فضاهای ذخیره‌سازی و وسایل الکترونیکی را پنهان می‌کنند. یک تلویزیون هوشمند 32 اینچی نیز وجود دارد که با دو بلندگوی JBL جفت شده است. سقف با زبانه و کاج شیار و کف با تخته وینیل ساخته شده بود. گرمایش و سرمایش وجود دارد، در حالی که نور طبیعی از نورگیر با سایه می آید.

آشپزخانه دارای یک یخچال با اندازه کامل با روکش فولاد ضد زنگ است، در حالی که اجاق گاز پروپان دارای LED های آبی آبی روی سوئیچ ها نیز می باشد. برای افزودن به لمس برتر، حماسه اسکولیس به دنبال کاشی های پنی سیاه برای پشت اسپلش رفت.

این کاشی‌های پنی سیاه در حمام نیز یافت می‌شوند، که متن، با ارتفاع 6.5 اینچی صاحب آن طراحی شده‌اند. در اینجا می‌تو،د یک گلدان پورتای Thetford را با یک فلاش الکترونیکی، به‌علاوه یکی از زیباترین ،مت‌های دوش که در یک حمام دیده‌ایم، ببینید. موتورخانه. این دوش از نوع بار، با عصای آب و عملکرد ماساژ آب، همراه با کفپوش چوب ساج است.

برای تکمیل همه چیز، این موتورخانه کامیون جعبه ای رادار فورد می تواند با م،ن پروپان 20 گالنی، م،ن آب شیرین 75 گا،ی و م،ن آب خا،تری 50 گا،ی کاملاً از ش،ه خارج شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/605620/ford-box-truck-posh-camper-conversion/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.