کانسپت آلپاین و رنو 4 احیا شده در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش درآمد

در ماه ژانویه، آلپاین ظاهری مبهم از کراس اوور الکتریکی GT X-Over خود را ارائه کرد. نسخه تولیدی آن در سال 2025 وارد بازار می شود. یک احتمال این است که این برند پیش نمایشی از مدل را در پاریس ارائه دهد.

Alpine هیچ تصویر تیزری از این مفهوم ندارد. تنها اطلاعات دیگر این شرکت در مورد خودرو این است که “آینده محصول و استراتژی ورزشی آن” را نشان می دهد.

نمونه اولیه رنو 5 EV رنو 4 احیا شده (اصلی در گا،ی بالا) نیز در پاریس رونمایی خواهد شد. این شرکت خودروی برقی را در رویداد استراتژی محصول خود در ماه فوریه اعلام کرد و یک خط ساده از خودرو را به نمایش گذاشت.

برند Mobilize قرار است خودروی دو نفره Duo خود را نشان می دهد برای یک سرویس اشتراک خودرو مبتنی بر اشتراک. در سال 2023، این شرکت در حال گسترش به بریت،ا است.

رنو همچنین ون الکتریکی Kangoo E-Tech را در پاریس معرفی خواهد کرد. مگان E-Tech الکتریکی و Austral E-Tech هیب، نیز وجود خواهند داشت.

41 ع، ها

داچیا در مورد برنامه های خود در نمایشگاه اتومبیل پاریس مبهم است. این شرکت می گوید که در حال نمایش “مرحله نهایی در تغییر هویت بصری خود است.” هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این یک خودروی رونمایی است یا چیز دیگری وجود ندارد.

48 ع، ها

فراتر از آن که از یک پیشرانه الکتریکی استفاده می کند، هیچ جزئیاتی در مورد رنو 4 جدید در دسترس نیست. مدل اصلی یک وسیله نقلیه اصلی با تولید بیش از هشت میلیون دستگاه از سال 1961 تا اوایل دهه 1990 بود.

رنو 4 (1961-1992)

در نهایت، Hyvia که یک سرمایه گذاری مش، بین گروه رنو و شرکت Plug برای توسعه خودروهای هیدروژنی است، Master Van H2-TECH را در پاریس به نمایش می گذارد. این برند در حال توسعه وسایل نقلیه تجاری مانند ون، کابین شاسی و اتوبوس شهری است.


منبع: https://www.motor1.com/news/609422/renault-4-revival-and-alpine-concept-teaser-for-paris-motor-s،w/

نسخه جدید رنو 5 مفهومی (در بالا) احتمالاً در پاریس خواهد بود. این شرکت آن را یک «خودروی نمایشی اسپرت و غیرعادی» می نامد. نسخه اصلی این وسیله نقلیه مربوط به ژانویه 2021 است، اما توضیحات نشان می دهد که این خودرو ممکن است متفاوت باشد.

برندهای رنو شش وسیله نقلیه دارند که در نمایشگاه خودروی پاریس 2022 در 17 اکتبر به نمایش درآمدند. طبق اعلامیه، در میان نمایشگاه‌های برتر در آنجا، Alpine مفهومی را به نمایش می‌گذارد که «مرحله جدیدی در تحول برند» را ارائه می‌کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.