تصویر تیزر BMW XM 2023 از مشبک روشن کلیوی شاسی بلند نشان می دهد

نمونه اولیه BMW XM 2023

بی‌ام‌و در حال حاضر این مدل را در وب‌سایت مصرف‌کننده خود به نمایش گذاشته است و ،اصر باریک چراغ‌های روشنایی در روز و جلوپنجره کلیوی روشن را به نمایش می‌گذارد. تصویر تیزر تنها، بقیه XM را در سایه می‌پوشاند و جزئیات ظاهری ظریف‌تر SUV را پنهان می‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/609416/2023-bmw-xm-teaser-revealing-lighting/

اوایل امسال این فرصت را داشتیم که نمونه اولیه BMW XM را بر،م، اما خودروساز این طرح را زیر پوشش استتاری تمام بدنه پنهان کرد. این SUV پرفورمنس قرار است تا قبل از پایان سال وارد تولید شود، اما ما همچنان منتظر عرضه رسمی آن هستیم که ممکن است به زودی رخ دهد.

BMW این پیشرانه را با یک گیر،س اتوماتیک هشت سرعته ZF جفت خواهد کرد. راه اندازی هیب، باید بین 30 تا 50 مایل برد تمام الکتریکی ارائه دهد. ب‌ام‌و حتی می‌تواند یک نسخه پایه کم‌قدرت ارائه دهد که یک سیستم هیب، شش سیلندر را در زیر کاپوت قرار می‌دهد. کمک به هندلینگ فرمان محور عقب است که اولین مورد برای یک محصول M است. تا 2.5 درجه فرمان را ارائه می دهد و فقط با سرعت کمتر از 25 مایل در ساعت (40 کیلومتر در ساعت) یا بالاتر از 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت) در دسترس است. چرخ‌های 23 اینچی این شاسی‌بلند، قابلیت فرمان عقب خودروی شاسی‌بلند را محدود می‌کند.

35 ع، ها

در حالی که BMW قصد دارد تولید را قبل از پایان سال آغاز کند، اما تا اوایل سال 2023 در نمایشگاه ها ظاهر نمی شود. ما نمی د،م BMW چه برنامه ای برای چرخه عمر XM دارد، اما می د،م که این خودروساز قصد دارد تولید را متوقف کند. تولید در نوامبر 2027. مشخص نیست چه چیزی جایگزین آن می شود یا اصلاً جایگزینی وجود خواهد داشت. ب‌ام‌و 50 سالگی بخش عملکرد M خود را در سال 2022 جشن می‌گیرد و این دومین مدلی است که تا کنون توسط این برند تولید شده است.

نیروبخش XM یک پیشرانه هیب، پلاگین خواهد بود که یک موتور الکتریکی را با موتور 4.4 لیتری توربوشارژ دوقلو S68 V8 BMW جفت می کند. این موتور 644 ، بخار (485 کیلووات) و 650 پوند فوت (884 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. کانسپت XM با پیشرانه 750 ، بخاری (551 کیلووات) وارد بازار شد و ب ام و نزدیک به این مقدار قدرت را در لیبل XM Black که پس از XM معمولی عرضه خواهد شد، ارائه خواهد کرد. XM داغتر باید حدود 737 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور تولید کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.