کمپین تیزر Unboxed SUV جدیدی را برای اولین بار در 31 ژانویه می سازد

انتظار می‌رود در چند هفته آینده از طریق تیزرهایی درباره CX-90 اطلاعات بیشتری ،ب کنید زیرا منتظر رونمایی کامل هستیم. مزدا مستقیماً نمی گوید که این اتفاق در 31 ژانویه رخ خواهد داد، اما با شرکت “روی ساعت” و شمارش مع، 19 روزه از امروز، ما را به آ،ین روز ماه می برد.


منبع: https://www.motor1.com/news/630889/mazda-cx-90-unboxed-debut-jan-31/

اولین تیزر ویدیویی که در بالای این پست ارائه شده است، جعبه گشایی انواع اجزای خودرو از جمله موتور را نشان می دهد. جزئیات مربوط به قدرت هنوز مشخص نیست – ممکن است این موضوع قبل از اولین نمایش در یک تیزر مشخص شود، اما ما از قبل می د،م که CX-90 قدرتمندترین مدل تولیدی مزدا خواهد بود که تا کنون برای فروش ارائه شده است. و در حالی که نصب پلاگین هیب، تایید شده است، ما نمی د،م که آیا آن است فقط پیشرانه موجود است

تیزر مزدا CX-90 برش خورد

اگر تیم مزدا ایالات متحده را در ش،ه های اجتماعی دنبال کنید، متوجه خواهید شد که CX-90 به زودی عرضه می شود. در واقع، ممکن است فکر کرده باشید که در تاریخ 12 ژانویه است، ی،ی امروز که این پست منتشر می شود. اکنون، می‌د،م که شاسی‌بلند جدید مزدا در 31 ژانویه رونمایی می‌شود و پست‌های اجتماعی بیشتری از این زمان تا آن زمان وجود خواهد داشت که نشان می‌دهد اجزای CX-90 در کنار هم قرار می‌گیرند.

این کمپین تیزر رسمی مزدا برای اولین ماه آ، ماه است که به سادگی CX-90: Unboxed نام دارد. بله، این بدان م،است که پست های دیگر این خودروساز در این هفته تیزرهایی برای آن بود تیزرهای بیشتراما CX-90 یک معامله بزرگ برای مزدا است. در دنیایی که الکتریکی سازی خودرو با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است، این برند ژاپنی از رقبای خود عقب مانده است. این مدل کاملاً جدید اولین خودروی برقی مزدا خواهد بود که به طور گسترده در دسترس است و نوید یک پیشرانه هیب، پلاگین را می دهد که شامل یک موتور شش خطی جدید نیز می شود.

CX-90 باید جایگزین CX-9 در خط تولید مزدا شود. به این ترتیب، این شاسی بلند بزرگتر خواهد بود اما خودروساز به آن پایبند است زوم زوم شهرت با اشاره به وسیله نقلیه راننده بودن. تیزر قبلی چندین مدل عملکرد نمادین از گذشته مزدا را برجسته کرده بود و نشان می‌داد که CX-90 جای خودش را در این گروه خواهد گرفت. و سپس ما مزدا را داریم که صریحاً گفته است که CX-90 حول محور راننده آن ساخته شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.