گزارش: جنرال موتورز، Stellantis به دلیل عدم رعایت استانداردهای اقتصاد سوخت ایالات متحده 363 میلیون دلار جریمه شد

رویترز خودروهای خاصی را که خودروساز را برای هر یک از شرکت‌ها جریمه کرده‌اند فهرست نکرده است.

این اولین بار در سه سال گذشته بود که NHTSA جریمه های مصرف سوخت را جمع آوری کرد. رویترز گزارش شده است. جنرال موتورز قبلاً هرگز نیازی به پرداخت پول آنها نداشت. Stellantis قبلاً 156.5 میلیون دلار برای خودروهای مدل 2016 و 2017 هزینه کرده بود.

خودروهای الکتریکی که از Stellantis می آیند عبارتند از پیکاپ Ram 1500 Rev و خودروی عضل، Dodge Charger Daytona.

“همانطور که ما برای رسیدن به هدف آینده بدون آلایندگی کار می کنیم، ممکن است از ،یبی از اعتبارات مربوط به سال های مدل قبلی، اعتبارات مورد انتظار از سال های مدل آینده، اعتبارات به دست آمده از سایر سازندگان و پرداخت جریمه های مدنی برای مطابقت با مقررات سختگیرانه CAFE استفاده کنیم. ، یک سخنگوی گفت.

طبق اسناد مشاهده شده توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، جنرال موتورز و استلانتس را به دلیل عدم رعایت استانداردهای مصرف سوخت متوسط ​​شرکتی (CAFE) 363 میلیون دلار جریمه کرد. رویترز.

جنرال موتورز متعهد به آینده ای با آلایندگی صفر و تمام الکتریکی است و مسیری را برای حذف آلاینده های اگزوز از خودروهای س، جدید تا سال 2035 ترسیم کرده است.

جریمه میانگین مصرف سوخت شرکتی برای مدل های 2019 تا 2021، 14 دلار به ازای هر 0.1 مایل به ازای هر گالن از رقم تعیین شده است، و این در میزان خودروهایی که شرکت فروخته ضرب می شود. این جریمه برای محصولات 2022 به 15 دلار افزایش می یابد.


منبع: https://www.motor1.com/news/670334/nhtsa-fines-stellantis-and-general-motors-over-fuel-economy/

جنرال موتورز همچنین برنامه های بزرگی برای اضافه ، خودروهای برقی بیشتر به خط تولید خود دارد. این شرکت برای داشتن مواد اولیه قراردادهای تامین دارد برای ساخت 5 میلیون مدل برقی بین سال های 2022 تا 2030. محصولات جدید شامل سه پیشنهاد اضافی از کادیلاک. Chevy در حال راه اندازی Silverado EV، Blazer EV و Equinox EV است.

“این منع، کننده عملکرد گذشته ثبت شده قبل از تشکیل Stellantis است و نشان دهنده جهت گیری شرکت نیست. Stellantis در حال سرمایه گذاری 35 میلیارد دلاری برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی و نرم افزارهای مرتبط برای تطبیق با یک محصول تهاجمی جه، است که شامل راه اندازی 25 BEV در بازار ایالات متحده است. 2030. علاوه بر این، ما با تعهد خود به وضعیت خالص کربن تا سال 2038 مشتاق آینده ای بدون کربن هستیم.»

به طور خاص، NHTSA Stellantis را 235.5 میلیون دلار برای خودروهای مدل سال 2018 و 2019 جریمه کرد. Motor1.com برای اظهار نظر در مورد این وضعیت با خودروساز تماس گرفتیم:

NHTSA جنرال موتورز را با جریمه 128.2 میلیون دلاری برای مدل های 2016 و 2017 محکوم کرد. Motor1.com همچنین برای نظر دادن با شرکت تماس گرفتیم و ما بی،ه زیر را دریافت کردیم:

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.