گزارش: هوندا می تواند خودروی اسپرت جدیدی را برای جشن 75 سالگی عرضه کند

این اولین باری نیست که زمزمه هایی در مورد یک خودروی اسپورت جدید هوندا می شنویم. در اوا، سال 2020، شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه این خودروساز در حال بررسی احیای S2000 است. چقدر راحت. این خودی ادعا کرد که مدل جدید نسبت‌های مشابهی با دو در اصلی دارد و مهندسان هوندا با استفاده از آلومینیوم و فیبر کربن وزن آن را زیر 3000 پوند نگه می‌دارند. همچنین گفته می شود که از موتور سیویک نوع R استفاده می کند که در مدل جدید 315 ، بخار قدرت تولید می کند.

هوندا S2000 2006

18 ع، ها

خط تولید خودروهای اسپرت هوندا ممکن است با جشن گرفتن 75 سالگی این خودروساز گسترش یابد. تام گاردنر، معاون ارشد هوندا موتور اروپا در مصاحبه اخیر با اتوکار، به چنین احتمالی اشاره کرد و پیشنهاد کرد که ممکن است جانشینی برای خودروی اسپورت نمادین S2000 داشته باشیم و ممکن است در سال 2023 پوشش آن بشکند.


منبع: https://www.motor1.com/news/667078/،nda-launch-new-sports-car-anniversary/گاردنر تکرار کرد که نسل جدید سیویک تایپ R در بین مشتریان بسیار محبوب بوده است. او گفت که این برند عاشق یک ماشین اسپرت خوب است. او به این نشریه گفت: ما عاشق عملکرد هستیم و از واکنش شدیدی که به جدیدترین نوع R داشتیم بسیار سپاسگزاریم. متأسفانه، گاردنر چیز زیادی در مورد یک مدل اسپرت جدید بالقوه فاش نکرد و تنها به این احتمال اشاره کرد.

این شگفت انگیز به نظر می رسد، اما با ادعاهای قبلی که توسط سایر اعضای شرکت مطرح شده بود، در تناقض است. دو سال قبل از شایعات 2020، هایاتو موری، مدیر ارشد برنامه‌ریزی محصول این خودروساز در کانادا، گفت که تحقیقات نشان می‌دهد که علاقه‌ای به احیای این خودروی اسپرت وجود ندارد. در سال 2017، تاکاهیرو هاچیگو، مدیر عامل شرکت، گفت: «هنوز زمان آن نرسیده است» تا S2000 را دوباره اختراع کنیم. از آن زمان ممکن است همه چیز در داخل هوندا تغییر کرده باشد و زمان احیای آن اکنون است.

در حالی که یک S2000 احیا شده بسیار هیجان انگیز خواهد بود، هوندا می تواند برنامه های دیگری برای گرامیداشت 75 سالگی خود داشته باشد. این خودروساز نوامبر گذشته به تولید NSX پایان داد و شمارش مع، برای عرضه جانشین آن آغاز شد. این مدل احتمالاً به شکلی بازخواهد گشت و فراتر از پیشرانه هیب، قدرتمند خود به یک پیشرانه تمام باتری-الکتریکی حرکت خواهد کرد.

او به این نشریه گفت: «این فضا را تماشا کن» و افزود که هوندا S2000 را به ،وان راهی برای جشن گرفتن پنجاهمین سالگرد این برند به بازار عرضه کرد. باید کاری ویژه برای 75 انجام دهد، اما ما مغرضانه هستیم. ما همچنین برنامه ریز محصول نیستیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.