10 برند از معروف ترین و لوکس ترین جواهرات | hsaatchi

10 برند از معروف ترین و لوکس ترین جواهرات | hsaatchi

برند CHOPARD به دلیل داشتن خلاقیت و استفاده از فن آوری سطح بالا برای تولید جواهرات خیره کننده همواره انتخاب برتر در صنعت جواهرات و ساعت است. شرکت طلا و جواهر سازی رستاک نیز از دیگر شرکت های معتبر است که مدل های مختلف و متنوعی از جواهرات را در اختیار داشته و به همراهسنگ های قیمتیو نیمه قیمتی به مشتریان خود عرضه می دارد. این شرکت توانسته است تنوع محصولات خود را برای هر سلیقه ای از مردان و زنان، حفظ نموده و در سرتاسر کشور، مشتریان خاص خود را داشته باشد. یکی از مجموعه‌های معتبر که در زمینه تولید و فروش جواهرات فعالیت می‌کند و همواره سعی کرده بهتر از روز قبل در خدمت مشتریان باشد و کارهایی با سبک زیبا و شیک در اختیار آنها قرار دهد فروشگاه طلا و جواهر اورو است. ، یکی از مشهورترین طراحان جواهرات، خود را در محصول خلاقانه صنعتگری غرق می کنید که با تکنیک های اجدادی در هم آمیخته شده.

نیم ست جواهر کد 11

در این مقصد بی نظیر برای خرید انواع جواهرات، می توان برخی از خاص ترین و شناخته شده ترین نام ها در عرصه طراحی جواهر را نیز یافت. جواهراتی که در دنیا به عنوان متفاوت ترین ها شناخته می شوند. برای مثال می توان به نام های Oro & Jewellers، Las Vegas Wedding Jewelry، Morgan Taylor Jewelers و Jeff White Custom Jewelry اشاره کرد. نکته مهم دیگر در خصوص جواهراتی که در آفریقای جنوبی می توان یافت، انواع جواهرات دست ساز زیبای است که خاص این منطقه است.

  • تیفانی یکی از لوکس ترین برندهاست و همانند اغلب برندهای معروف دیگر یک نام خانوادگی است.
  • علاوه‌بر قیمت مناسب مواردی مانند گارانتی مادم‌العمر، تعویض یا مرجوع کالای خریداری شده بدون کسر هزینه و… از دلایل محبوبیت این طلاسازی می‌باشد.
  • این یک شرکت امریکایی است که عرضه‌کننده‌ی جواهرات لوکس و تولیدکننده‌ی ساعت سوئیسی است.

آنچه مجموعه‌های این برند را خاص می‌کند، فقط استفاده استادانه از فلزات و سنگ‌های قیمتی باکیفیت برای ساختن جواهرات ارزشمند نیست، بلکه در اندازه سنگ‌هایی است که در هر محصول به ‌کار می‌گیرد. این سنگ‌ها بزرگ‌اند و موردعلاقه لورنس گراف مؤسس این برند هستند. نقطه ی قوت برند کارتیر طراحی زیورآلات اون هست که برای تمامی سنین جذاب است. کارتیر در سال 1860 تأسیس شد که صاحبان اون خانواده های سلطنتی بودن.

همچنین استفاده از سنگ‌های قیمتی مانند زمرد، الماس، یاقوت کبود و انواع آن، اهمیت زیادی دارند. این تکه ها قیمت بالایی دارند زیرا به عنوان جواهرات دست ساز عرضه می شوند و نوعی هنر سنتی به شمار می آیند و آرامش روانی خاصی را برای ما به ارمغان سایت جواهر فروشی می آورند. جالب است بدانید که در دنیا، جواهرات عجیب‌وغریبی هم ساخته می‌شود که متعلق به آدم‌های معدود و خاصی هستند.

بهترین جواهرات نقره را از کجا بخریم؟

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.