1:18 Scale Detail Shop Diorama VW و رنج روور کوچک را شبیه جدید می کند

این یک استودیوی کامل جزئیات خودرو است، با یک نمایشگاه برای نمایش چرخ‌های پس از فروش، میزهای کار برای کارکنان فروش، چندین گاراژ برای شستشو و وا، زدن، و جعبه‌هایی با بر،ب‌های منظم که همه جا هستند چطور؟ با دقت نگاه کنید و علائم هشدار دهنده مختلفی را خواهید دید که اغلب در تعمیرگاه ها به دیوار آویزان شده اند. بطری های کوچکی از محصولات پاک کننده روی میز کار وجود دارد. درب های گاراژ صنعتی بزرگ به نظر قانونی می رسند. حتی کف بتنی به نظر می رسد، خوب، بتن. اینها هم چند طبقه ،یف بزرگ هستند، بنابراین ظاهراً وسایل نقلیه ای که برای تمیز ، وارد می شوند واقعاً نادیده گرفته شده اند.

با این حال، وجود دارد هیچ چی میانگین در مورد این مجموعه خاص در مقیاس 1:18. دلیلش این است که در یک ویدیوی بسیار جالب که یک فروشگاه جزئیات در مقیاس 1:18 را به تصویر می‌کشد، نشان داده شده است، و این فقط یک گاراژ کوچک ساخته شده از فوم پلی‌استایرن با یک پنجره شفاف و چند چراغ کوچک نیست. این دیوراما بر روی خودروهای مینیاتوری کانال یوتیوب، و جدای از نگاه اجمالی گاه به گاه افرادی که به طور غیر طبیعی سفت به نظر می رسند (یا دست غول پیکر گهگاهی که ماشین را حرکت می دهد)، این می تواند یک معامله واقعی باشد.

صحبت از آن، ویدیوی سرگرم‌کننده با آئودی RSQ8 شروع می‌شود که قبل از رفتن به مغازه برای محافظت از رنگ، مدتی را در خارج از جاده سپری می‌کند. یک رنجروور در ردیف بعدی برای کارواش قرار دارد و پس از آن جعبه گشایی فول، واگن T-Cross در مقیاس 1:18 قرار دارد. برای تصحیح رنگ به فروشگاه جزئیات رها شده است، و سپس ،ت به کار PPF دیگری می رسد، این بار در BMW سری 5. و آن چرخ های نمایش داده شده را به خاطر دارید؟ این سدان اسپورت رینگ‌های جدیدی را به‌خوبی ارائه می‌کند که با پرداخت براق همراه است.

جمع آوری ماشین ها سرگرمی گران قیمتی است که افراد کمی منابع لازم برای لذت بردن از آن را دارند. یا بهتر بگویم جمع آوری واقعی ماشین گران است نه اینکه ساختن یک مجموعه خوب در مقیاس 1:18 بدون هزینه نیست، اما ما هنوز صدها یا هزاران دلار در مقابل شش یا هفت رقم صحبت می کنیم. نکته این است که در دسترس یک مهره ماشین معمولی است.

این ویدیو به مدت زمان ایجاد این صحنه و همچنین توضیحات ویدیو اشاره ای نمی کند. و اگر همه اینها کمی آشنا به نظر می رسد، ما ویدیوی دیگری از آن را دیدیم خودروهای مینیاتوری در ژانویه، یک نمایندگی تکان دهنده واقع گرایانه مرسدس بنز را به تصویر می کشد. مانند آن ویدیو، جزئیات همراه با نورپردازی استثنایی و دوربین عکاسی همه چیز را زنده می کند. ما بی صبرانه منتظر دیدن پروژه های آینده این هنرمند با استعداد هستیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/661205/1-18-scale-detail-s،p-diorama-tiny-vw-range-rover-look-new/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.