12 SUV سه ردیفه قبل از ورود مهمان سورپرایز مسابقه را بکشید تا برنده شوید

15 مدل واجد شرایط شرکت در مسابقه درگ بودند، اما لندرور رنج روور و دیسکاوری اسپورت در دسترس نبودند در حالی که SAIC نمی خواست با Maxus D90 خود که Down Under به ،وان LDV D90 فروخته می شد شرکت کند. 12 شاسی بلندی که ظاهر شدند عبارتند از: فورد اورست (مدل های چهار و شش سیلندر)، ل،وس LX 600، تویوتا لندکروزر سری 300 صحرا، میتسوبیشی پاجرو اسپرت، تویوتا لندکروزر پرادو کاکادو، تویوتا فورچونر کراسید MUXzu، Isu. LS-T، جیپ گرند چروکی L Summit Reserve، سانگ یانگ ر،تون و یک لندروور دیفندر 110 دیزلی.

CarExpert از هوش مصنوعی کمک گرفت و از ChatGPT پرسید که چگونه شاسی‌بلندها را در سه سری چهار تایی دسته‌بندی کند، زیرا نمی‌توانست با همه 12 خودرو به طور همزمان مسابقه دهد. دیفندر در گروه خود مقابل اورست V6، لندکروز 300 و گرند چروکی پیروز شد. LX 600 در برابر Fortuner، Land Cruiser Prado و Patrol پیروز شد. در سومین مسابقه درگ، MU-X ر،تون، پاجرو اسپورت و اورست دیزلی را ش،ت داد.

در یکی از بزرگترین مسابقات درگ با خودروهای شاسی بلندی که تا به حال دیده‌ایم، به م،ای واقعی کلمه دوازده مدل با هم جنگیدند تا نشان دهند که کدام یک در یک خط مستقیم سریع‌ترین است. باران رژه برنده سیزدهمین مدعی “غیرمنتظره” بود که در پایان حضور داشت تا ثابت کند که سریعترین گروه است. این رویداد توسط مجله استرالیایی برگزار شد CarExpert در جستجوی آنها برای یافتن اینکه کدام شاسی بلند سه ردیفه با حالت کم برد موجود در محلی اسپرت ترین است.

V8 Defender شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 5.43 ث،ه انجام داد و یک چهارم مایل را در 13.63 ث،ه با سرعت تله 105.02 مایل در ساعت (169.02 کیلومتر در ساعت) طی کرد. اینها اعداد شگفت انگیزی برای چنین SUV سنگینی هستند و به خاطر داشته باشید که لندرور بر روی نسخه ای حتی قدرتمندتر با حدود 600 ، بخار کار می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/670509/12-three-row-suv-drag-race/سپس سه برنده با یکدیگر مبارزه ،د و ل،وس جلوتر از لندرور و ایسوزو پیروز شد. با این حال، دیفندر مجهز به V8 سپس ظاهر شد تا تندر آن را بدزدد. دیفندر P525 با یک موتور 5.0 لیتری سوپرشارژ با 518 ، بخار قدرت و 461 پوند فوت (625 نیوتن متر) گشتاور، بسیار سریعتر از LX بود، حتی اگر دومی در ابتدا برتری داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.