2024 Chevy Corvette E-Ray در پیکربندی فرمان راست

ع، های جاسوسی شورت کوروت E-Ray RHD 2024

به غیر از محل قرارگیری فرمان، E-Ray دقیقاً مانند سایر خودروهای توسعه هیب، در تصاویر جاسوسی قبلی به نظر می رسد. گلگیرهای عقب پهن‌تری نسبت به Z06 دارد اما ،وجی‌های اگزوز در گوشه‌های بیرونی به جای بیرون آمدن از مرکز وجود دارد.

خبرهای خوبی برای افرادی که در مناطقی زندگی می‌کنند که وسایل نقلیه دست راست بر جاده‌ها حکمر، می‌کنند، وجود دارد، زیرا در اینجا شورولت کوروت E-Ray با فرمان در سمت “اشتباه” قرار دارد. اگرچه، این یکی در واقع در ایالات متحده در نزدیکی میلفورد Proving Grounds جنرال موتورز در حال آزمایش است.

8 ع، ها

E-Ray طبق گزارشات از موتور 6.2 لیتری LT2 V8 تنفس طبیعی استفاده می کند که تا 495 ، بخار (369 کیلووات) در کوروت استاندارد تولید می کند. گفته می شود که یک یا دو موتور محور جلو را نیرو می دهند که به این کوروت چهار چرخ محرک می دهد. بر اساس اطلاعات فاش شده، مجموع توان ،وجی می تواند حدود 695 ، بخار (484 کیلووات) باشد.

از نظر خط تولید کوروت، E-Ray ظاهرا جای گرند اسپورت را گرفته است. این بدان م،است که نسبت به مدل استاندارد تهاجمی تر خواهد بود، اما به اندازه Z06 مسیر محور نیست.

نشت پیکربندی نشان می دهد که E-Ray در تابستان 2023 به فروش می رسد. به طور کلی، Chevy مدل های جدید خود را چند ماه قبل از شروع واقعی عرضه می کند. این بدان م،ی است که اولین بازی ممکن است به زودی انجام شود. قیمت گذاری هنوز یک رمز و راز است، اما رقم اولیه تقریباً به طور قطع بالاتر از یک مدل پایه کوروت است.


منبع: https://www.motor1.com/news/627067/2024-chevrolet-corvette-e-ray-right-hand-drive-spy-s،ts/

ما در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد طراحی E-Ray از نشت در اوایل دسامبر می د،م. پیکربندی زودتر آنلاین شد و فضای داخلی و خارجی را فاش کرد. این رنگ در سه رنگ موجود بود: Cacti، Riptide Blue Metallic و Sea-Wolf Grey Tri-Coat. در داخل، دکمه ای وجود داشت که به نظر می رسید سیستم ترمز احیا کننده را تغییر می دهد. کابین تغییرات قابل توجه دیگری نداشت.

جزئیات باتری هنوز یک راز است. ما می د،م که E-Ray یک هیب، پلاگین نیست، که می تواند اندازه بسته را محدود کند. این سیستم هنوز هم ممکن است قدرت کافی را برای چند مایل رانندگی الکتریکی خالص ارائه دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.