هیوندای سوناتا 2024 با فیس لیفت رادیکال و نمایشگر منحنی معرفی شد


اگرچه تغییرات قابل توجهی در طراحی معمولاً هنگام انتقال خودرو به نسل بعدی اتفاق می‌افتد، هیوندای سوناتا 2024 از نظر فنی یک فیس لیفت برای مدل نسل هشتمی است که در سال 2019 عرضه شد. واضح‌ترین نوآوری در ،مت جلویی است که سدان سایز متوسط ​​دارای LED گسترده است. میله نوری مشابه کراس اوور ،ا، مینی ون Staria و سدان بزرگتر Grandeur. تصاویر رسمی مدل استاندارد و N Line با ظاهری اسپرت را نشان می دهد.

مطلوب‌تر از این دو، طراحی جدیدی برای نوک اگزوز چهارگانه و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی اختصاصی دارد. هیوندای همچنین چراغ‌های عقب را با طراحی صاف‌تر اصلاح کرده است زیرا علامت نور دیگر به ،مت بالایی درب صندوق باز نمی‌شود. علاوه بر این، نشان H کمی پایین تر، زیر نوار نور منتقل شده است. هر دو مدل معمولی و N Line سپرهای بازطراحی شده ای دارند که باعث می شود عقب کمی تهاجمی تر به نظر برسد.

فیس لیفت هیوندای سوناتا 2024

16 ع، ها

تغییرات قابل توجهی در داخل کابین نیز رخ داده است، جایی که سوناتا 2024 اولین هیوندای است که یک صفحه نمایش خمیده فانتزی از iDrive 8 BMW دریافت می کند. خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی به همراه صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی با همان اندازه در یک قطعه قرار گرفته اند. از شیشه منحنی در حالی که BMW میانبرهای تنظیمات آب و هوا را حذف کرده است، پنل اختصاصی HVAC هنوز در اینجا موجود است، اما اکنون با کنترل های حساس به لمس.

تغییرات دیگری که ما متوجه آن شده ایم طراحی دریچه هوای مداوم، فرمان جدید با چهار نقطه (H در کد مورس) و انتخابگر دنده به سمت ستون فرمان حرکت می کند تا ظاهری تمیزتر به کنسول مرکزی بدهد. انجام این کار به هیوندای این امکان را می‌دهد که دسته مرکزی را باز کرده و برای راحتی بیشتر راننده، یک تکیه‌گاه کف دست اضافه کند. به طور کلی، به نظر می رسد کیفیت داخل کابین با فیس لیفت در اواسط چرخه یک درجه بالاتر رفته است.

هیوندای قصد دارد سوناتا 2024 را از 30 مارس در نمایشگاه تحرک سئول به نمایش بگذارد، جایی که انتظار می‌رود جزئیات مشخصات فنی را منتشر کند. تصاویر جاسوسی یک نمونه اولیه را با بر،بی که روی آن AWD نوشته شده بود نشان داده است، اما در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/659114/2024-hyundai-sonata-debut-specs/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.