تماشای صدها باتری Double-A که موتور یک ماشین را روشن می کنند

برای روشن ، ماشین 308 باتری لازم بود که درست روشن شد. با این حال، به احتمال زیاد شما را از فروشگاه خودرو دور نخواهد کرد. باتری های این وسیله نقلیه قابل شارژ نبودند، بنابراین در نهایت برق خود را از دست دادند و قادر به راه اندازی مجدد خودرو نبودند. آ باتری ماشین من، قابل شارژ است و آن را به راه حلی بسیار بهتر از 300 باتری دو آمپر تبدیل می کند.

جالب است که این آزمایش را دوباره با باتری‌های دوبل A قابل شارژ ببینیم تا ببینیم یک ماشین چقدر می‌تواند پیش برود. باتری‌ها در آینده بخش جدایی‌ناپذیری از خودرو خواهند بود، زیرا خودروسازان موتور احتراق داخلی را برای باتری عظیمی که حداقل یک موتور الکتریکی را تامین می‌کند، کنار می‌گذارند. ما نمی خواهیم به این فکر کنیم که یک EV برای کار ، به چند باتری دوگانه A نیاز دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/661593/،w-many-double-a-batteries-to-s،-car/

ساخت با تعداد متوسطی از هشت شروع شد که کار زیادی انجام نداد. 16 باتری جرقه ایجاد ،د، اما 24 عدد بود که باعث شد استارت به سختی بچرخد. شیر برقی هم کار کرد سپس باتری‌ها و استارت‌ها در خودرویی نصب شدند که با 120 باتری دوبل A استارت نمی‌خورد.

باتری مرده ماشین چیز وحشتناکی است که در هر زمان باید کشف کرد. این فوق العاده ناخوشایند است و بسته به پیش آگهی می تواند منجر به کیف پول س، تر شود. با این حال، اگر در کشوی ، خود چند باتری دوبل A تازه دارید، ممکن است بتو،د ماشین خود را راه اندازی کنید. خوشبختانه، خدمه Garage 54 حداقل تعداد باتری‌های مورد نیاز شما را مشخص ،د.

بسته به دیدگاه شما، تعداد یا زیاد است یا خیر. بیشتر مردم به این فکر نمی کنند که برای روشن ، یک ماشین چند باتری دوبل A نیاز است، بنابراین احساس گم شدن نکنید. ساخت با ت،یب یک باتری معمولی ماشین شروع شد و فضایی برای صفحات انتهایی جدید ایجاد کرد تا تمام سلول‌های گرد کوچک را به هم متصل کنند.

چرخاندن موتور 160 باتری طول کشید، اما برای روشن ، آن آب کافی نبود. باتری های اضافی لایه به لایه به محفظه اضافه شدند، تعداد آنها را به 200، 240 و 280 افزایش داد و 300 باتری را ، کرد و نزدیک به شروع بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.