Ruf CTR Yellowbird را تماشا کنید که شهرت خود را در برابر اتومبیل های ورزشی افسانه ای ثابت می کند

Ruf CTR Yellowbird در سال 1987 معرفی شد و بر اساس پورشه 911 Carrera 3.2 ساخته شد. معرفی قطعات آلومینیومی به Ruf اجازه داد تا وزن CTR را حتی بیشتر کاهش دهد و تغییرات موتور حجم کل را از 3.2 به 3.4 لیتر افزایش داد. این موتور دارای توربوشارژرهای دوقلو و این،و،های دوقلو بود که مجموع ،وجی را به 463 ، بخار و گشتاور 408 پوند فوت می رساند.

همچنین فراری F40 با هدف جایگزینی 288 GTO و جشن چهلمین سالگرد فراری توسعه یافته است. البته با رنگ‌آمیزی معروف روسو کورسا آمد. سپس خودروی اسپرت موتور وسط آکورا NSX است که یکی از اسطوره های دهه 90 بود. آ،ین اما نه کم‌اهمیت، پورشه 930 توربو در این مسابقه نیز سروصدا کرد. اما این یک 911 توربو معمولی نیست – دارای گواهینامه اولین نمونه از این نوع در ایالات متحده است.

ویدیوی بالای این صفحه نشان می‌دهد که چگونه این خودروهای اسپورت ک،یک در یک خط مستقیم با هم مقایسه می‌شوند. بهترین ،مت؟ همه آنها مجهز به گیر،س دستی بودند.


منبع: https://www.motor1.com/news/664776/watch-ruf-ctr-yellowbird-prove-renown-a،nst-legendary-sports-cars/

گونه آمریکایی Club Racing (ACR) از دوج وایپر وجود دارد که برای پیست طراحی شده است و دارای یک V10 تنفس طبیعی است که 600 ، بخار قدرت و 560 پوند فوت گشتاور تولید می کند و منحصراً با گیر،س دستی جفت می شود.

خودروهایی که زم، رکورد سرعت داشتند معمولاً در پیست عالی نبودند. با این حال، Ruf CTR “Yellowbird” متفاوت است. جدا از اینکه به ،وان سریع‌ترین خودروی تولیدی زمان خود ستایش می‌شد، همچنین رکورددار غیررسمی دور پیست نوربرگ رینگ بود که ارزش بیشتری فراتر از نادر بودن آن اضافه کرد.

این تغییرات به CTR اجازه می دهد تا زمان 0 تا 60 3.6 ث،ه و حدا،ر سرعت 210 مایل در ساعت را ثبت کند و آن را به سریع ترین خودروی تولیدی زمان خود تبدیل کند. تنها 29 دستگاه Ruf CTR Yellowbird رسما تولید شد که هر کدام در سال 1987 به قیمت 142000 دلار فروخته شد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

با این حال، ماشین واقعاً خوب بود؟ در ویدیو توسط موزه خودرو پترسن CTR Yellowbird که توسط داگ دیمورو میزب، شد، در مجموعه ای از مسابقات درگ قدیمی با خودروهای اسپرت افسانه ای روبرو شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.